• janos

Äntligen fredag del 22

Nu är det dag för en till! Välkomna nya som gamla fredisar!

Tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?

Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

Tråd 1-21= 29744 inlägg
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 22
  • janos

Vi överlevde barnkalaset! Nu är den stora dagen för sonen: 3 år idag!!!! *mamma är rörd*

• janos

Äntligen fredag! Dagen till ära bjuder jag på tårta och fika!

• Fru Hilde
    janos skrev 2010-09-03 09:48:53 följande:
    Äntligen fredag! Dagen till ära bjuder jag på tårta och fika!
    *mumsar*  

Var ett tag sedan jag var här. Flåt ! Hinner inte vara inne på nätet tillräckligt länge för att kommunicera. Vi har också firat femårsdag nu men jag och lilleman var sjuka så det blev väl sisådär kul trots allt. Jag har inte kvicknat till ännu. Himla segt det här viruset! Det sätter sig på humöret att vanka runt med ont i bihålorna också så maken ligger riktigt pyrt till ibland... dock ganska välförtjänt enligt mig  

Grattis till Janos lilleman !!! 

• janos

Tack Hilde!

Pigga på dig snarast. Det är inte roligt att gå runt och känna sig hängig och ha ont. Kram

• lunagarden

Hej fru Hilde

Idag skiner solen härligt, skönt att få vara ledig efter en jobbvecka, och kan njuta för min man har städat och tvättat. Synd bara att han måste jobba när jag är ledig...

• Fru Hilde
    anne på grönkulla skrev 2010-09-04 12:30:03 följande:
    Kram till alla! Stackars Hilde som är sjuk o hängig - vad han maken gjort för att förtjäna allt ont?
    Vad han gjort? tja klippt naglarna i tvättstället, lagrat disk i diskhon och inte i maskinen, gnällt på mig, kommit hem sent... ja hmm ni förstår hur hemskt jag har det va??  
  • anne på grönkulla

Fru Hilde skrev 2010-09-04 13:38:58 följande:
    Vad han gjort? tja klippt naglarna i tvättstället, lagrat disk i diskhon och inte i maskinen, gnällt på mig, kommit hem sent... ja hmm ni förstår hur hemskt jag har det va??  

Så dumt! Särskilt gnällt på dig verkar mycket obra...

• janos

Nu har vi haft kalas i 4 dagar:
    torsdag: barnkalas
    fredag: 3-åringens kalas
    lördag: dopkalas
    söndag: bajskalas

Svar på tråden Äntligen fredag del 22