Äntligen fredag del 22
Jo, jag vet, jag har täckt in hela Norrland i min boendehistoria
Jo, jag vet, jag har täckt in hela Norrland i min boendehistoria
janos - det är ju dilemmat med syskon, de har ju aldrig samma dygnsrytm, 5.38 är tiiiidigt :p
Men det kanske går att vänja storebror att lägga sig lite tidigare?
Fredag kväll - inga tonåringar hemma, ingen man - bara lille Charlie och jag - vad ska vi hitta på?
Tack detsamma, vad händer hemma hos er?
Önskar er en riktig myyyyskväll!
Väntar på min man som slutar nattskiftet kl 8, sen blir det en mysdag - får ta igen det vi missade igår kväll
Känner att jag behöver vila efter mina tre heldagar på jobbet, sammandragningarna har ju inte riktigt gått över än, tyvärr...
Lycka till på loppisen!
Äntligen på väg - är det vi som har fredag hela veckan som blir kvar?
Grattis till 5-årig bröllopsdag! Längtar till mitt bröllop nästa sommar Hur gammal är din bebis? Vad rekommenderar du för bubbel, jag (vi) tycker Billabong är helt ok!
Tack, det lovar jag, vi tar en dag i taget på jobbet
Idag börjar Charlies babysim igen, han älskar att bada och dyka. Jag är åskådare
Janos - 5-6 är alldeles för tidigt, här var vi uppe halv sex imorse också, tycker det har en tendens att bli tidigare och tidigare...
Anne - lyllos dig, jag saknar vinet
Anne - inte jag, ska ju gifta mig nästa sommar
Anne - ingen fara, är ju ny här
puh
Hej fru Hilde
Idag skiner solen härligt, skönt att få vara ledig efter en jobbvecka, och kan njuta för min man har städat och tvättat. Synd bara att han måste jobba när jag är ledig...
Janos - det har minskat med sammandragningar, men de senaste dagarna har det ökat igen Var på BM-besök igår och allt ser bra ut med bebisen, men mitt blodtryck verkar vara på väg uppåt, tyvärr...
Hahaha
Hellre en söt kvinna och ett torrt vin, än tvärtom (citat okänd man)