Äntligen fredag del 22
Hmm, jag har frossat i både vin och choklad i helgen... men så tänker jag baar på mig själv!
Hmm, jag har frossat i både vin och choklad i helgen... men så tänker jag baar på mig själv!
Vi firar väl alla 5åriga bröllopsdagar i sommar väl? För oss är det några veckor kvar, men det närmar sig! (vem hade trott det en gång i tiden...)
Aah, där ser man! Sorry, det hade jag inte riktig koll på!
Jösses.
Här har jag börjat jobba o borde använda helgen till att fortsätta röja pärmar i förrådet, men har 2 familjeluncher inbokade, så jag befarar att det inte blir så mycket annat gjort...
Imorrn är det 5 år sen pappa dog så jag ska till kyrkogården före jobbet o sen ska jag träffa en väninna på kvällen, så det blir ox en lång dag - men trevlig, hoppas jag. Fika på jobbet är det oxå - o fredag!!!!
Kram till alla! Stackars Hilde som är sjuk o hängig - vad han maken gjort för att förtjäna allt ont?
Så dumt! Särskilt gnällt på dig verkar mycket obra...
Oh nej!
Själv har jag oxå varit hysteriskt social med diverse olika kompisar och familj - och ikväll har jag sytt gardiner. Tyvärr blev det lite snea (mäta noggrannt är inte min starka sida tydligen...) men men - de hänger nu uppe i sovrummet iaf!
Hilde, jag tänkte häfta fast vaxduk ovanpå en sån fyrkantig IKEA-pall/bord med lock för att skydda den lite på balkongen, vad tror du? Vi har 2 o om en stryker med gör det inte så mycket, jag överväger tom att stoppa med en kudde som "sits" på locket under vaxduken för att ha den som förvaring (för typ dynor o så, på sommarn alltså) o extra sittplats. Tror du det funkar? Några tips?
Silvertejp is the shit! Det skulle jag ha fixat gardinerna med!