Äntligen fredag del 22
här har jag sålt mitt första objekt på tradera och ska ta itu med det praktiska efterarbetet
o så bjuder söndan på lunch hos mormor
jordgubbsland? inte en susning...
här har jag sålt mitt första objekt på tradera och ska ta itu med det praktiska efterarbetet
o så bjuder söndan på lunch hos mormor
jordgubbsland? inte en susning...
japp, första tradera-försäljningen o den var mkt lyckad!
Hmm dumt. Men skönt att du är utan skov! Här lever vi i avancerat kartongkaos...
Äntligen fredag!
Stackarn, om både han o ni sover dåligt på kuppen. Inget kul.
Själv är jag lite sliten men får skylla det på en helgs festande...
o imorrn är det fredag ju!
Illa illa - på en fredag o allt!
Själv har jag jobbat o sen druckit vin med väninnan - inte alls dumt. Inga planer för helgen, men massor att ta tag i hemma så vi ska nog inte ha tråkigt...
Trist med dimma. Vi var i Gävle förra lördan och det var en underbar höstdag, likadant härhemma idag - men ut o gå hann vi inte för det - här donar vi med kartonger o förråd. Kanske går vi ut en sväng imorrn, ska ta iväg en massa grovsopor först bara...
Wow, vilka priser!
galet bra i vilket fall!
Här sorterar vi prylar för glatta livet, men nu hägrar soffa, te och dvdbox!
det är inte dumt att vara hemma - kunna spontanträffa kompisarna o så!
ja det var ju svårare förr, men å andra sidan stannade de en hel vecka när de väl kom så allt har för- o nackdelar!
Äntligen fredag! Tillbringat ett dygn på kursgård utanför stan i sprakande höstfärger o sol - synd att vi satt inne o konferensade bara... Nu: rotsaker i ugnen, köttbit snart på spisen, vinflaska som väntar, rena lakan i sängen o hela helgen framför mig!
Kram på er!
jaha, så var helgen slut *långnäsa* vi fortsätter försöka råda oss igenom prylkaos, vi får väl se hur det ska gå... men en del annat inkl lite frisk luft o sol har vi fått oxå *bättre upp*
Ja, verkligen. Men jag hojtade om fredag på fejjan iaf...
Annars mysig helg här, middag med vänner/kollegor igår, långsam morgon idag - veckohandla o helgpyssla hemma resten av dan. Typ.
Vad är det för vovve, Hilde?
oh men en berner sennen vet jag vad det är - det är stabila gosiga trofasta sorter!
CM, vad roligt att se dig - o äpv oxå såklart men du har varit lite mer frekvent ändå tror jag.
Själv blev jag hemskickad från jobbet på eftermiddan av chefen för att jag låter så kraxigt hemsk, envisas med att hövda att jag är ok men sov i nästan 2 timmar när jag kom hem *hmm* - maken får laga middag men jag ska baka pumpkin pie till kollegornas fredagsfika!
*langar in en massa pumpkin pie till er oxå - den doftar nästan jul av kryddorna i pumpasmeten* Happy Halloween! fast i förväg...
*trumpetfanfarer*