Äntligen fredag del 22
Du har ju ett underbart litet hantverk som börjar på W! Henne är du ju världsbäst på!
Du har ju ett underbart litet hantverk som börjar på W! Henne är du ju världsbäst på!
Äntligen fredag!
Trevligt med finbesök, cm.
Är ni inte klara med renoveringarna snart? Det måste ju snart vara slut på väggar.
Det låter som att du har ett tungt lass där hemma just nu. Önskar dig lycka till i tarmarnas värld.
Ja hilde.....jag kan komplettera en liten vers till kråksången.
Har sovit som en kratta sista tiden
Familjen rullar hemåt idag.
Maken jobbar hela dagen på den där f*rb*nn*d* firman. Varför kommer den alltid i första hand?
Igår hade EliaS en jobbig dag, så jag känner mig slut som mamma.
Undra vart man hittar en laddare till mamma-batterierna???
Apg, jag lånar gärna din karl denna vecka för min verka jobba ihjäl sig just nu. Slitsamt att vara själv med småttingarna och sover som en kratta för tillfället.
Tackar för kramarna och omtanken. Hoppas att maken kan vara ledig imorgon, för jag skulle behöva sovmorgon. Idag är det......Äntligen fredag! Ikväll hoppas jag att få sjunka ner i soffan och titta på doobidoo. I helgen planerar vi att möblera om i v-rummet. Känns kul! Vad ska ni göra?
Hemlevererad frukost! Wow! Vilken lyxmorgon. Själv så hoppas jag på att få ligga i sängen till kl 7
Skaffa brillor?!? Hm, kan du inte göra som jag......tvätta av rutan. Då blev bilden mycket klarare.
Helgfrukost, det lät trevligt. Hoppas att dom sprider denna epedemi liiiiiite längre än innanför Sthlms gränser.
Du kommer att se toppen ut i brillor. Hoppas att vi får se något bevis.
Ang valet så velade maken ända fram till kuvertet.
Elias har också röstat idag. Han fick med sig en blå och en röd lapp. Sen fick han ge en till valtanten och då valde han blått (hans egna val). Vi frågade flera gånger under dagen och även han velade länge, men tydligen var blått hans val till slut.
Valtanten tyckte att det var självklart att han skulle få rösta.
Jadu mc, som det ser ut just nu på valvakan så avgör rassarna..........