Inlägg från: Millmam |Visa alla inlägg
  • Millmam

Vigsel Landvetter flygplats

Hej

Min syster vigdes där -06 och vi var ditbjudna för att bevittna vigseln. De hade som ovan skrev en präst från sin hemförsamling. Allt var väldigt enkelt och fint, de hade valt sin egen musik som spelades från en bandspelare och min mor hade smyckat "altaret". Efteråt så åt vi snittar och drack lite champagne och jag hann fota dem lite innan en personal kom och förde dem till pass/tullen. Personalen hade dessförinnan tagit hand om incheckningen av deras bagage. Lycka till med giftemålet :)

• Millmam

Hej igen,

Vi var nog där i ca 2 timmar totalt och självaste vigseln tog inte så lång tid eftersom man inga psalmer mm har så efteråt hade man god tid på sig med snittarna o drycken. Det finns ett s.k rökrum intill VIP logen som är utomhus och där fotade jag dom i en massa snö! Passade ju ganska bra eftersom de sen flög till franska alperna.

Jag förmodar att era vittnen är vänner och vet du om att de kan fota så visst kan de ta kort på er därinne, annars går det säkert att en fotograf att komma dit och fota. Jag såg på nån fotografs hemsida bilder som hon fotat på Arlanda med ett brudpar, jättesnygga bilder! ( De hade inte bara varit i VIP-rummet utan även fotat ute på flygplatsen)

Svar på tråden Vigsel Landvetter flygplats