Thailandsresan bokad! =) Vad får jag inte missa?
Bokade resan igårkväll så no turing back! :P Har aldrig åkt dit så tar tacksamt emot tips! Vad ska vi akta oss för? Vad får vi inte missa??
Bokade resan igårkväll så no turing back! :P Har aldrig åkt dit så tar tacksamt emot tips! Vad ska vi akta oss för? Vad får vi inte missa??
Ska man ha med sig visa kortet då menar du? Blir det inte dyrt i form av avgifter eller annat då att ta ut i bankomat? Men om man växlar här hemma då? Blir kanske i för sig mkt pengar att släpa med sig då!
Vi har bokat flygresan till Krabi men har inte tänkt att bara vara där utan att åka runt där det finns ställen värda att åka till! Vi ska åka den 13 e sep och vara där i en månad!
Håller tummarna för dig så du får åka dit! =)
>> Carrosell - Tack för alla tips!! =) Längtar! Tycker att resan e nog den roligaste delen me hela bröllopet!! :P
Nej kan tänka mig att de inte har samma syn så får nog vara vaksam med att tex betala för att ta kort med apor el annat exotiskt djur som de har.
Gud kameran ja!! Behöver en ny egentligen. Hoppas man kan skaffa det innan resan! Så mycket som suger pengar ur en just nu me bröllopet! :S
Åh tittade på deras hemsida! Va fiiint d va!! Lite dyrt men ska kolla upp d o hoppas vi kan stanna där en natt iallafall! Resturangen låg så härligt med!
Hål i väggen hehe!! Ska deffinitivt kolla efter detta när jag där!! :P Låter mysigt o billigt och gott!! Jag älskar thaimat så längtar verkligen till maten! Här hemma är det rätt dyrt. :S