Inlägg från: Niini |Visa alla inlägg
  • Niini

Bröllopsresa maj/juni

Vi skulle vilja ha tips på bra ställen att åka på bröllopsresa till. Vi gifter oss 21 maj och skulle gärna åka direkt efter, d.v.s. typ 23.5-2.6.

Vi vill ha romantik, sol, värme, upplevelser.. Har funderat lite på Maldiverna och Bali. Dock är det senare alternativet liite väl saftigt pris..

• Svar på tråden Bröllopsresa maj/juni
  • Niini
    Lúz de mi vida skrev 2010-08-19 12:16:30 följande:
    Bra tråd! Jag har också en fundering angående br.resa i början av juni. Om man vill ha en mer budgetvariant på resa, har ni några tips? Var är det mycket sol och lite regn om man inte vill åka till andra sidan av jordklotet? ;)
    Jomen det blir ju Vasa det då, Finlands soligaste stad ;) *skryter absoluuuut inte*
  • Niini
    Lúz de mi vida skrev 2010-08-20 12:44:58 följande:
    Ja, Finland är fint :) Men påminner lite väl mkt om Sverige.. Jag vill ha turkost vatten och och exotisk hetta ;) Grekland har jag besökt flera gånger, men tack ändå. Något annat som kan rekommenderas? Italien?
    Rekomenderar Malta :)
  • Niini

Skulle nog säga det är helt ok :) var dit en vecka i början på maj för nåt år sen o de hade ganska lika väder som här då. Så kanske aningen varmare än här i juni då :)

Svar på tråden Bröllopsresa maj/juni