Nu har jag också hittat hit, tack för inlägget i GB.
Är nu lyckligt gift sen snart fyra veckor tillbaka Livet som gift är helt underbart
Bröllopet gick superbra, ingenting gick snett eller blev fel. Känslan precis innan jag skulle gå in i kyrkan och jag kunde genom kyrkdörrarna se min blivande make stå där framme och vänta på mig var helt obeskrivligt. Jag får rysningar bara jag tänker på det. Och under hela vigselakten bara stod vi och fånlog Jag hade gråten i halsen mest hela tiden och min man var tårögd också nästan hela tiden. Vi fick hålla handen och viska till varandra med jämna mellanrum för att hålla sansen, men det kändes bara romantiskt och gulligt. Ska bli spännande att se videon sen, vi har ännu inte sett den.
Festen efteråt var riktigt lyckad också. Maten var supergod, goda viner till och alla dansade och hade roligt efteråt. Mina föräldrar och min mans pappa var dom som var mest aktiva på dansgolvet, riktigt roligt att se
Hur går det för er andra? Det börjar närma sig nu för de flesta som inte redan har gift sig va?
Är lite avundsjuk, skulle gärna göra det igen
Men att vara gift med mannan man älskar över allt annat är helt klart riktigt underbart!