Nicos sambo:Nu lägger jag ut min bröllopshemsida...
http://www.mywedding.com/annicaochhenrik/custom4.html
Här står om min möhippa.
Härligt med 2 veckors resa och lite mer fest.
Kullaberg:Det låter helt fantastiskt, hoppas verkligen på att vi får samma känslor som ni verkar ha haft. Jag är lite rädd att det inte blir så, tänker tex på när jag fick barnen så grät jag aldrig lyckotårarana utan pustade bara uta att det var färdigt och alla mådde bra. Så fort jag se lr hör om andra som fått bar så stortjuter jag av lycka. Vill verkligen få uppleva "allt det där" denna gången, måste lixom tillåta mig själv att visa mig vara blödig (som jag alltid är annars).
Åkte i morse ut till Väla för att hämta ringarna. När jag tittar på gravyen visar det sig att vi fått två olika hjärtan i dem. Jag har ett enkelhjärta och Henrik har fått ett dubbelhjärta!
Ja, ja behöver dem i morgon så jag hämtar ut dem så får jag lämna in dem för justering till veckan, expiditen har skrivit en notering om detta så de får lösa det. Kanske inte spelar så stor roll, det är ju rätt namn och datum i dem men iaf, men ändå.
Letade även efter vita stayups eller strumpor med BRED spets, fanns ingenstans. TwilFit var de enda som över huvudtaget hade vita så jag köpte dem, hoppas de blir lika snygga till vad jag tänkt mig (Secret box i morgon, börjar bli lite smånervös nu).
Ska nu fortsätta med "resväskan" (scrappar en lite oldstyle väska för att lägga bidragen till vår resa i) sista detaljerna och sedan knyta färdigt banden kring såpbubblorna. En del av flaskorna är dock tomma och måste fyllas på! Får mejla leverantören om detta.