Nu ska jag försöka svara er alla i ett meddelande, blir så mycket om jag ska svara alla en och en :)
Stundens hetta kan orsaka mycket ja, men jag litar på min man lika väl som han litar på mig. Vi gör tydligt upp regler innan och en av reglerna är att han inte har sex med henne, utan med mig! Han sa själv att han vill inte ha sex med någon annan, hans k*k är ämnad för mig. Han dröm är ju att se MIG med någon annan kvinna (jag väljer vem). Hans fantsi är inte de faktum att se två kvinnor ihop, vilka som helst utan hans dröm är att se MIG tillsammans med en annan kvinna. Jag litar på till 100% att han aldrig skulle gå över de gränser jag/vi har satt upp tillsammans.
Detta är något vi båda vill JA, men de är ju inte utan att fundera och de är absolut inget jag ska och har tänkt göra förhastat. Vi ska diskutera de många gånger till före och diskutera allt vi kan komma på att man måste diskutera innan.
Svartsjuka, att man efteråt kan bli paranoid och få för sig saker som kanske inte ens stämmer. att jag eller han går bakom ryggen på varandra eller sånt som kan uppstå. men på nått sätt så känns de som att vi har ett nog tryggt och stadit förhållande ändå.
att låta en fantasi förbli en fantasi går också, de skulle vi också båda kunna leva med men vi vill ju som testa på något vis.
Om min man vill igen men inte jag så skulle han respektera det och de vet jag speciellt eftersom de också är en fråga vi tänkt diskutera innan de här blir aktuellt.
Att den andra kvinnan bara känner sig som en sexleksak har jag aldrig tänkt på faktiskt, men på sätt och vis så är de ju så :( men om personen i fråga väljer att vara med (hon får självklart veta gränser och regler innan) så får hon ju stå själv för de beslutet också.
Att jag ska behöva känna mig sämre efteråt för hon tillfredställde min man bättre på något vis är jag inte orolig för. Dels för att mitt och min mans sexliv är helt underbart men också dels för att han inte vill att hon ska ta på honom och jag vill de inte heller. Hon kan få tå på hans mager, rygg och sådant, men inga kyssar, inge kön! därav lär inget komplex på den nivån stiga upp. Och att han ska titta på henne mer än mig... betvivlar jag då de i själva verket för min man handlar om att se MIG tillfredställa en kvinna och jag lär ju ha betydligt mer närkontakt med henne än vad han lär ha.
däremot kan man ju tänka från andra håller också.
Tänk om min man tror att han inte duger sen för jag hällre vill vara med kvinnor, eller att han tror jag njuter mer av att hon tar på mig... m.m det är ju också sådant som måste diskuteras innan!
Nu frågade jag er av den enkla anledningen att få fram mer som är värt att diskutera innan. För att se hur andra tänker kring situationen.
Tack för era svar och svara gärna mer! :)