Inlägg från: pyret och snöflingan |Visa alla inlägg
  • pyret och snöflingan

Trekant

i nöd och i lust skrev 2010-07-31 03:41:47 följande:

Hejsan! jag har en fråga eller kanske ska man säga fundering..

Min man och jag delar en sexfantasi/dröm. Han vill se mig tillsammans med en annan kvinna. Eller han vill ha trekant, dock utan att han ska ha sex med den andra kvinnan. Han vill att jag och den andra kvinnan ska vara med varandra och han han får se på och vara med mig men aldrig den andra tjejen så att säga. Detta är något som gör mig väldigt upphetsad och jag gillar tanken.

Frågan är ju vad de skulle kunna vara för nackdelar med att genomföra detta. Det handlar naturligtvis bara om en sexuell grej oc inget annat. Vi älskar ju varandra väldigt mycket men skulle båda vilja prova på detta.

Skulle du kunna tänka dig att genomföra något sådant om båda ville de och innan var mer än väl överrens om hur långt man får gå och vad som är tillåtet?

Säg gärna för/nack -delar. framförallt vilka nackdelar de skulle kunna medföra?

har du erfarenheter av liknande? Detta är inget vi känner att vi "måste" göra, men ändå något vi båda gillar tanken på.

Jag skulle nog spontant säga, eftersom jag själv är ateist men kommer ändå gifta mig i kyrkan trots att både jag och min blivande är inte troende och vi känner inte att vi MÅSTE följa svenska kyrkans alla regler... osv..
    Min spontana reaktion på er fantasi är faktiskt att det är upp till er. Om ni vill genomföra något sådan så gör det, om man vill förverkliga en fantasi förstås. Däremot skulle jag aldrig göra det själv dels är jag strikt hetero och skulle inte kunna tänka mig med en tjej i sängen, dels att jag tycker att älskog är något som är mellan mig och min älskling och ingen annan. Det är vår grej som vi gör för att vi älskar varandra. Man kan ju prata om polygami, livsåskådning osv men det kan ju hända att man gör något som den andra inte gillar och då kan det även leda till skilsmässa eller att relationen tar skada på annat sätt.
    På grund av att jag har blivit bedragen tidigare av mina tidigare två pojkvännen i seriösa relationer så kan jag inte tänka mig varken att utsätt min partner för något sådant eller att min kille skulle göra det med en tjej medans jag tittar på. Det går inte men det är som sagt min åsikt och min egen "världsbild" , man påverkas av kultur, vårdering, sin uppväxt, tidigare erfarenheter, inställningen till olika saker är ju olika, lika mycket olika som det finns individer i världen.

Men lycka till och tänk på att om ni är lyckliga tillsammans och det är det som gör Er lyckliga så gör det!
Svar på tråden Trekant