Inlägg från: Styrka |Visa alla inlägg
  • Styrka

Trekant

Smittrisken mellan tjejer är i det närmaste obefintlig vill jag bara poängtera. Då får vi vara ordentligt våta, ha aktiva utslag (herpes/kondylem etc, jättessexigt) och saxa varandra ordentligt om det ska smitta. Och du saxar ingen frivilligt om det är alldeles knottrigt, sårigt och rött, eller?

Sen vill jag oxå poängtera hur viktigt det är att ni närmar er den tilltänkta tjejen på ett respektfullt sätt. Jag har blivit kontaktad av otaliga förhoppningsfulla par, men tyvärr aldrig på ett positivt sätt. Jag vill med en gång säga: Låt flatorna vara! Etiketterar sig en tjej som homosexuell, fråga inte ens! Omnämner sig tjejen som bisexuell, men har en partner, fråga inte heller. En singel-bi-tjej, absolut, fråga gärna, men var beredd på att en mycket liten del av de bisexuella tjejerna är intresserade av sex med fler än en åt gången, (monogami-normen är mycket stark, även för bisexuella) för att inte tala om inställningen till one-night-stands.
    Kolla litegrann på www.qx.se, bli medlemmar och surfa runt, så förstår du kanske vad jag menar. Communityt är som ett facebook+spraydate för gayfolk, och kryllar av heteropar som letar efter en bitjej att ha trekant med. Inte många får positiva svar, främst på grund av hur de bemöter bitjejerna, tror jag.

Och, som så många andra poängterat; verkligheten blir sällan som fantasin, om ni inte pratar igenom det hela MYCKET noga, och naturligtvis LIKA noga med den tilltänkta tjejen.

Men hittar ni någon ni gillar, som gillar er och som ni kan prata öppet med om allt, kör på! Bejaka lusten, öppna för nya lustfyllda erfarenheter, bekämpa skammen!

• Styrka

Tillägger:
    Herpesrisken finns ju förståss alltid. Munherpes smittar till könet (och tvärtom) och ca 90% av befolkningen har munherpes. Men se bara till att ingen har utslag under själva sexakten, så är det inget ni behöver oroa er för!
    och ska din kille bara stoppa snoppen i dig så behövs ju ingen kondom för hans del heller, inga främmande kroppsvätskor där inte.

I övrigt tycker jag att du/ni verkar ha en väldigt sund inställning till trekanter! Verkar som ni har alla förutsättningar för en eller flera sköna stunder på tremanhand! Lycka till, hoppas ni hittar era drömmars kvinna!

Svar på tråden Trekant