• fruellie

"Unga" bröllopsbrudar.

Jag kommer att vara 20 och min blivande 25 när vi gifter oss i aug 2011. Kyrka och pastor är klart så just nu letar vi efter festlokal. Vi har känt varandra ända sedan vi var små egentligen men började umgås riktigt mycket för 3,5 år sedan. Redan då visste jag att det var honom jag ville ha, men han var lite slö och fattade inte förrän efter något år. Men sedan dess har det varit vi. Han gick ner på knä i mars och nu lever vi i bröllopsyra. Jag är så lycklig! 

• fruellie
    Motorbruttan skrev 2010-08-11 14:18:11 följande:
    Vilket datum? sj gifter jag mig 6 aug 2011
    Det lutar åt den 20 aug 2011, men det beror lite på festlokal, så det är inte spikat än.

Förresten är det för tidigt att beställa klänning nu ganska snart, trots att det är ett år kvar till själva dagen?

• fruellie
    wiicky skrev 2010-08-11 14:45:47 följande:
    Jag är visserligen gift nu, men jag är 19 år min man fyller 30 i år. Kan bara säga att det är underbart att vara gift, men lite tråkigt att jag pga studier nu måste flytta 25 mil bort om tre veckor. Men vad gör man när man kommer in på sin drömutbildning...   fridawk.blogspot.com
    Åh vad roligt! Grattis till er! Din man ska inte flytta med dig då? Hur lång är din utbildning? :)
Svar på tråden "Unga" bröllopsbrudar.