"Unga" bröllopsbrudar.
Jag är 18, 19 när vi gifter oss och min fästman kommer vara 27 då. Har alltid tänkt att jag ska gifta mig efter skolan av någon anledning :P
Jag är 18, 19 när vi gifter oss och min fästman kommer vara 27 då. Har alltid tänkt att jag ska gifta mig efter skolan av någon anledning :P
Typ som mig fast vi gifter oss ett år tidigare :) Är ni förlovade än? Vi förlovade oss 30/5 :)
Jodå, har köpt klänning och pratat igenom allting ordentligt. Nu gäller det bara att fästmannen får behålla jobbet igenom ägarbytet så att vi kan börja planera och spara på riktigt... Ni då? :)
Hur kan han lägga undan 7000 i månaden när han är 18? :O Går han inte i skolan? :S
Ok, fy vad bra :)
Precis :)
Jag kommer vara 23 och min kille 28 när vi gifter oss den 6 augsti :) Har bokat kyrka,lokal, börjatr med inbjudningskorten, beställt tygservetter (hittade ett billigt ställe i malmö som säljer ut 6 st för 15 kr) Min kompis som ska vara tärna är nyutbildad florist så hon ska hjälpa mig med alla blommor. Min andra tärna går design linje så hon hjälper mig att sätta ihop en brudklänning nu som jag ska få uppsydd.
Toastmaster/toastmadame är också ordnat.
Ska prata med en bekant som är Kock på lördag om maten.
Tja de var väl allt.
Men ni som är så unga, har ni en bra budget?
Själv har jag varit mammaledig i ett år och kommer bara jobba 50% så vår budget är lite ansträngd =(