sommaren 2010 skrev 2010-08-01 15:49:57 följande:
Ska kanske kolla upp med nån släkting som kan skjutsa.Naglarna kanske man ska strunta i helt bara,synd att de är nerbitna till blodiga skinnet bara:) Vi ska gifta oss 6 mil norr om uppsala. Det är sångerskan som ska ha 1500 kr,bil mellan kyrka och festlokal ca 800 vi har inte fått det priset än.Strykning av min brudklänning? vet inte vad det kan kosta,tårtan 300 kr syrran gör den..Har verkligen spart in på allt..suck vad allt känns deppigt,vill verkligen strunta i
allt.Vi har lite plannering kvar,plus att vi ska öva på dansen,men jag kan inte göra det när allt känns så hopplöst...Även om vi klarar oss till bröllopsdagen så är det ju tyvärr en vardag efter det med,och med 2 barn som börjar skolan såär det lite tuffare:(
min mamma påstår att man kan ångstryka i luften med ett strykjärn, bara man inte nuddar sidenet.. vet inte om det funkar dock.. beror nog på vad det är för material.
Det är ju mycket mot slutet.. fick ett mindre psykbryt dagen innan när allt bara strulade och tänkte att nej nu skiter jag i allt. Men det blir bra! Gör det ni kan o försök delegera eller fixa barnvakt så ni hinner.
O brudvalsen är ju inte helva världen om ni inte hunnit öva på, det är ju hur många som helst som dansar tryckare och folk tycker att de är lika fina för det