Inlägg från: Sebastiána |Visa alla inlägg
  • Sebastiána

Tips på minismekmånad?!

Vi kan åka tidigast söndag eftermiddag (är då i Skåne) och måsta vara i Umeå tisdag kväll. Älste sonen går ut gymnasiet och det blir bal på onsdag kväll. Vi ska göra en längre resa senare, men det skulle vara mysigt att åka iväg någonstans direkt efter så vi kan rå om varandra lite. Jag funderar på London eller Paris eller kanske Nice eller också något mysigt i Sverige. Vi är mycket i Skanör men man vet ju aldrig hur vädret blir. Vi gifter oss i början av juni.

• Svar på tråden Tips på minismekmånad?!
  • Sebastiána

Det blir säkert bäst med smultronställe på väg upp. Får bli Stockholm då där vi mellanlandar. Synd att min BM inte kan tänka sig att vara tillbaka onsdag förmiddag istället. Tänkte att man kunde passa på att åka utomlands när vi ändå är i Skåne. Känns så konstigt häruppe. Från Malmö eller Kastrup tar det inte mer än två timmar till Paris eller Milano. Från Umeå tar det en evighet känns det som. Min BM åkte till Tyskland i jobbet - tog en hel dag.

• Sebastiána

Ja juni nästa år. Vigsel på lördagen, brunch med övernattande gäster på söndagen. Vi gifter oss i norra Skåne.

• Sebastiána

Vi flyger som vanligt till och från bröllopet. Mellanlandar väl som vanligt i Stockholm (Arlanda eller Bromma beroende på bolag).

Svar på tråden Tips på minismekmånad?!