• Tjorven81

Nu har vi gift oss!!

Världens underbaraste dag! 10 juli va de. Soligt hela dagen förutom då vi skulle lämna festen(med bil) då fick vi några droppar regn på oss, men det sägs ju bringa lycka till brudparet!
    Jag gick till frissan 9.00 och då hon va klar med håret blev jag sminkad av en annan tjej. Blev sen hämtad av mamma, hämtade då upp brudbuketten. Väl hemma igen åt jag varmkorv med bröd lite snabbt innan jag skulle ta på mig klänningen. Min då blivande man höll nästan på att svimma då han såg mig! Han tyckte jag va såå vacker. Ca 12.50 åkte vi bil till kapellet. Vigseln började kl 13.00. Grannen som är präst vigde oss och min kusin sjöng låten "för alltid" (Sara Lövgren) efter vigseln åkte vi ner till älven och blev fotade. Sen vidare till festlokalen där våra familjer väntade. Snabbt fika, bål istället för skumpa. Öppnade presenterna sen kom maten vi bokat till kl 17.00 Jätte god mat: oxfilé och potatis gratäng. Bröllopstårta.
    Dansade vals till Tommy Körbergs Drömmen om Elin. Sen minglade vi en stund och ca 21.30 lämnade vi festen för att ta in på bröllops sviten i byn. Badade bubbelpol och myste...
    Kanon dag, kunde inte bli bättre!
    Nu är jag såå lycklig och KÄR!! Jag vet inte vad so har hänt, vi har väl alltid haft de bra, men nu när mannen tar i mig får jag rysningar och då våra ögon möts pirrar de i hela kroppen!! Så underbart!

• Svar på tråden Nu har vi gift oss!!
  • blikarlsson

Stort grattis! Nu längtar man verkligen till sin egen dag, din lät ju underbar!

• 23maj2009

Åhh vill se kort ju!!
    Det låter underbart att vara så kär.. snart är det vår dag :)
    *längtar*

• Tjorven81

Jag tror attdet ska finnas bilder i mitt galleri nu, om jag gjort rätt!

• Midvinterflicka

Nepp, bilderna är inte tillgängliga!

• MaddeåMats

Jätte stort GRATTIS!

• 23maj2009

Inga bilder är synbara.. 
    Du måste klicka i någon ruta..

• KatjaB

grattis! vi gifte oss också 10 juli.. helt underbar dag

• Tjorven81

Nu kanske ni kan titta på bilderna då??

• havelina

Grattis! Vad underbart!

Jag kan inte se bilderna

• Tjorven81

Hur gör man då? Tycks ha följt instruktionerna......

Svar på tråden Nu har vi gift oss!!