jobbig sitation
Tkr också att du ska prata me din syster o förklara hur du känner! Ta d därifrån sen!
Tkr också att du ska prata me din syster o förklara hur du känner! Ta d därifrån sen!
Ja har varit i ungefär liknande situation, inte bröllop men typ nån fest! Men då har min syster förstått att jag efter det som har hänt inte ville ha killen där! Då har d inte ens varit nåt så grovt som otrohet! Har du pratat med henne och hon förstår så gör d inget tror ja att han inte får komma! Dom förstår ju att det är för att man älskar dom o är rädda om dem som man agerar som man gör!
Definera misshandel?? För jag var ihop med en kille som ja anser misshandlade mig pshykiskt! Han ljög och han ljög, gick bakom min rygg och en massa annat! I flera år! Jag var en pshykiskt vrak under alla dessa och år EFTER!!! Fortfarande nu nästan 10 år efter så kmr jag på mig sj handla på något sätt som har med hur han va mot mig att göra. Vårt förhållande satte sina spår på mig som förmodligen aldrig kmr gå bort. Ändå la han aldrig en hand på mig. Så man behöver inte blir slagen fysiskt för att kalla det misshandel om du frågar mig och det kan vara minst lika grovt!
Jag förstår henne om hon har efter det som hänt väldigt svårt för killen. Och har hon då pratat med sin syster och hon och hennes syster är överens så förstår jag inte problemet med att han inte får komma. Då är det ju ok.
Det är otroligt svårt att "gilla läget" när det handlar om ens syster, hade nog aldrig klarat av det själv.
Ja säger inte att det är samma sak men du fick det att låta som om det inte är något allvarligt så länge man inte fått slag! Det håller jag inte alls med om! Jag har fått allvarliga men från den tiden med min ex, så pass att ja inte orkade leva. Mer än det har jag ingen lust att skriva om här. Du vet inte vad jag gick igenom så du har ingen rätt att säga att ja skulle förmodligen skämmas om jag såg dem! Att ta någons livslust är något otroligt allvarligt och det behövs det inte slag för!
Jag vet vad du menar med att om hon blir osams me sin syster, men i de här fallet hade hon ju pratat med henne o hennes syster förstod! Annat var det om hon inte gjorde det och blev sur. Då kanske det hade varit bättre att hålla sams så att hon kan finnas som stöd.