jobbig sitation
mattiasFästmö skrev 2010-08-06 17:24:56 följande:
Har hamnat i ett dilemma. Min syster som även är min tärna var tillsammans med en kille under en längre tid, han var inbjuden till bröllopet och skulle ha varit med oss hela dagen eftersom han skulle åka med min mamma och tärna. men sen var han otrogen på ett otroligt svinigt sätt, och till historien hör även att att han var otrogen med min syster mot sin dåvarande tjej ett bra tag innan han dumpade henne för min syster. Och miin syster blev helt förstörd när han lämnade henne.Hon har nu träffat honom och vart med honom igen och det låter som om dom är påväg att bli tillsammans igen. Och nu till mitt dilemma, eftersom han från början var inbjuden till bröllopet, är han det fortfarande om dom nu blir tillsammans igen? Måste jag bjuda honom eller kan jag säga att han inte får komma? Jag förstår ju samtidigt att det är hennes beslut och att jag får acceptera det. Men jag vill inte ha honom där på min dag, och speciellt eftersom han kommer vara med under hela dagen innan också.Har jag rätt att neka honom att komma? Det är väl det jag egentligen undrar bakom allt svammel!