• Linaaa

Var köper jag små gummiband?

Är det någon som vet var man kan köpa riktigt små gummiband för att sätta ihop rispåsarna med. Något ställe som man kanske slipper beställa ifrån då vi gifter oss om en vecka.

• Svar på tråden Var köper jag små gummiband?
  • Aleta

Kolla en affär som har hästsportartiklar.
    De gummiband man har för att fläta manarna är pyttesmå och brukar finnas i färgerna svart eller vitt.

• Fialotta 78

De brukar även ha hästgummiband med rosetter ser kanske lite sötare ut.

• 20110820

När jag hör "små gummiband" tänker jag på de gummibanden jag hade som tandställning när jag var liten, de var minimala! Vet inte om det är så små du är ute efter eller om de ens finns kvar men hör med nån tandläkarmottagning, går nog att köpa en påse där.

Hade glömt bort dessa gummiband... gösses!

• bruden i skogen

Eller hundaffären,

kolla på

www.haromis.se

tror de även ahr gummiband

ellr hur många behöver du?

• Kattpoet

Eller närmaste afrohår butik.... de brukar ha dem

• AxVi81

Det finns små snoddar att köpa på bland annat Åhléns som man har för att göra delar av en håruppsättning när man inte vill visa själva snodden.
    Det står Hair elastics på de och kostar kanske 20 kr för en liten påse med snoddar.. De är lika små som de man har till hästmanar och tandställningar.. titta bland håraccesoarerna..

• shakynose

Jag har köpt minisnoddar på Glitter, men det där med rosetterna låter ju urgulligt! Har du någon länk, Fialotta78?

• fibobs

Glitter har små vita gummiband....suuuuuuperbra!!

• JustMeAndMyLove
    Aleta skrev 2010-08-06 23:32:24 följande:
    Kolla en affär som har hästsportartiklar.De gummiband man har för att fläta manarna är pyttesmå och brukar finnas i färgerna svart eller vitt.
    Tänkte porecis hoppa in och föreslå det :)

'De finns i alla möjliga färger på vissa ställen!

• JustMeAndMyLove
    20110820 skrev 2010-08-07 13:38:03 följande:
    När jag hör "små gummiband" tänker jag på de gummibanden jag hade som tandställning när jag var liten, de var minimala! Vet inte om det är så små du är ute efter eller om de ens finns kvar men hör med nån tandläkarmottagning, går nog att köpa en påse där. Hade glömt bort dessa gummiband... gösses!
    Samma här, hade sånna blå som man måsta ha mellan tänderna :/ Haha
  • Fialotta 78

shakynose skrev 2010-08-07 14:41:36 följande:
    Jag har köpt minisnoddar på Glitter, men det där med rosetterna låter ju urgulligt! Har du någon länk, Fialotta78?

Såg att du fick länkar av någon annan men tror att i stort sett alla butiker som säljer hästsaker har rosettgummiband.

• Dejli
    fibobs skrev 2010-08-07 17:02:29 följande:
    Glitter har små vita gummiband....suuuuuuperbra!!
    Jag vet inte hur många de är, men på en hästsportbutik får man 500 st för 15-25 kr, de på Glitter brukar vara likadana men mycket dyrare...

Det finns alla möjliga sorters mansnoddar... glittriga, guldiga, med rosetter i olika färger, ljusblå, rosa etc etc.

Svar på tråden Var köper jag små gummiband?