• sommaren 2010

3 dagar kvar till bröllopet och blir nog utan möhippa:(

3 dagar till bröllopet och mina systrar har i flera månader gett mig hintar om vad dom ska hitta på på möhippan.Bla att det skulle innefatta en påse och skulle ta mig till högre höjder:( Jag har varit nervös i 2 månader över det här att det ska bli nått jobbigt.Nu när det är så nära så tror jag inte att det blir nån,tror att dom tycker att det är tråkigt att jag inte dricker och att jag ammar,men att helt strunta i det för att det inte går att skämma ut mig tycker jag är jätte tråkigt.varför inte hitta på nåt roligt skulle bli glad om vi gick ut och åt bara,speciellt när de har pratat om det så länge:( Är bara så jätte besviken:(

• Svar på tråden 3 dagar kvar till bröllopet och blir nog utan möhippa:(
  • sommaren 2010

Ja det är väl bara att ställa in sig på det,men hade inte blivit besviken om ingen nämnt det från början,men när de pratat jätte mycket med mig om det innan,så blir jag ju besviken.Har försökt gjort mig färdig på morgonen i flera veckors tid utifall att:) Är man tråkig och ingenting att umgås med om man inte super skallen av sig,eller om man ammar.Dessa två är riktiga partyprinsessor fortfarande trots att jag är yngst..Hur ska man låta bli att vara besviken på dom under bröllopsdagen:(

• sommaren 2010

Tycker verkligen att det blir för tajt med tid om det blir nu,i så fall i morgon men då får det verkligen bli nått lugnt som inte tar upp hela dagen.Nån fruhippa tror jag inte att det blir jag tror inte att de ens vet att det finns nått sånt:) Jag har ställt in mig på att få ett underbart bröllop ändå,med eller utan bröllop,att jag sen inte kommer att prata med mina systrar på bröllopet,det är en annan sak:)

Svar på tråden 3 dagar kvar till bröllopet och blir nog utan möhippa:(