IRRITERAD
mattiasFästmö skrev 2010-08-13 17:41:10 följande:
Ja det är väl så kanske att man blir lite bridezilla när det är ens egen dag det handlar om! Ja man blir ju det! Och speciellt när man har nästan sett det framförsig hur alla ska sitta och så, det är ju inte någon jättestor grej men det lite rubbar ju hela bilden! Tack! Ja verkligen, det enda jag kan tänka mig är att hon blir sur för att hon då tycker att jag inte stöttar hennes förhållande typ och av den anledningen skiter i att komma..
Fast jag kan tycka att vaddå, skulle det betyda att du inte stöttar hennes relation eller att du inte är glad för hennes skull att hon träffat nån...? Man kan väl bara bjuda dom som är ihop när man skickar inbjudningarna? Du kan ju inte veta om dom är ihop då i oktober eller det vet dom väl inte ens själva än? (Alltså INGEN kan ju veta sånt egentligen, men om dom precis börjat träffas så är det kanske lite mer osäkert ju). Om hon tar det som ursäkt att inte komma så verkar lite som hon letar efter en anledning att inte komma och visst om hon är lite nere så rent allmänt och mår dåligt psykiskt så kanske det blir en "issue" för henne. Men å andra sidan så kan jag tycka att visst det är klart att man ska stötta sina vänner och familj om dom har det kämpigt men det är inte alltid att hjälpa dom när man låter dom få mer svängrum än man skulle gett andra.