Inlägg från: FruEriksson2011 |Visa alla inlägg
  • FruEriksson2011

Hur väljer man? hjälp!!

Jag vet inte alls vilket färgtema jag vill ha...
    Jag älskar ju Rött, Rosa & Lila, men de färger går väl inte direkt ihop? Kanske om man har en vit färg med??

Jag vet inte alls... Hur har ni valt färgtema om ni valt just det!???

Gifter mig i Augusti nästa år, är det höst färger som gäller då eller sommarfärger?

• Svar på tråden Hur väljer man? hjälp!!
  • FruEriksson2011

Tack alla för era svar, ska fundera lite till :)

Trasan99: Min sambo bryr sig inte helst vill han bara gifta sig borgligt o slippa precis allt stå hej... Så jag får bestämma allt själv, lite trist men va gör man!

• FruEriksson2011

swee1 skrev 2010-08-15 12:48:24 följande:
    Tack Janqvist :) ang lila, här finns det inspiration:www.projectwedding.com/photo/browse

Åååhhh av mycket fint.. nu blev man inspererad till max :D

• FruEriksson2011

Sebastiána skrev 2010-08-15 14:16:35 följande:
    Jag tycker att rött, rosa och lila visst passar ihop. Jag har sett många bilder med just de färgerna.

Du får gärna länka till dom om du hittar några bilder.. :) Jag letar för fullt :D

• FruEriksson2011

förlovadflicka skrev 2010-08-15 22:46:49 följande:
    Vad tänker du ha för färger i buketten o är det några detaljer på klänningen eller smink? Det är typ rosor på kjolen på min klänning, vissa är vita, vissa aprikos så vi kör på vitt o aprikos så att klänningen passar in :)

I buketten tänkte jag på rosa, lila & vitt :) Smink vet jag inte eller klänning har inte tittat på den ännu :) Kommer nog köra en helvit klänning :)

• FruEriksson2011

Janqvist skrev 2010-08-16 07:48:07 följande:
    fru eriksson: på länken som swee skickade ovan hittar du massor med lila och vita buketter! ja fann massor med inspiration där! sen e de ju lätt att lägga till rosa om man vill de.. :)

jo där hittade jag med massor med fint.. ska spana in det mer när det e lugnt hemma.. har 2 7 åringar som e mer vilda än tama, åh en 9 månaders som ständigt är en argbigga som vill bli buren.. :)
    psut.. tur att det e 1 år kvar :)

• FruEriksson2011

Janqvist skrev 2010-08-16 08:09:51 följande:
    haha, känner igen mej! ja har en 2½åring å en 9 månaders som börjat gå just, suck å pust :D

hehe, min han kryper bara än så länge men ställer sig upp mot ALLT! Pust. Och rör vid allt, sladdar dras i osv.. Sen e han mer sur än glad denna kille, han blir en riktig hulligan sen, hahaha...

• FruEriksson2011

Sonja68 skrev 2010-08-16 08:14:39 följande:
    Tycker det låter läckert! Finns många snygga nyanser i just de färgerna Våga vara annorlunda och ta ut svängarna om ni känner för det

Ja vi tänkte mest gå på Rosa, Lila & Vit faktiskt. så blir det inslag av rött troligtvis :D

Svar på tråden Hur väljer man? hjälp!!