Inlägg från: Janqvist |Visa alla inlägg
  • Janqvist

Hur väljer man? hjälp!!

Min sambo har valt lila, i lavendelnyans. Jag har tyckt att det är en jättebra idé med lila tills ja inser att de e ju så SVÅRT!

Rosa hade varit mycke lättare, iaf med tanke på blommor i buketten (jag älskar rosa pioner!) men eftersom min sambo annars int har så mycke tankar om färger och så, så känner ja att ja vill vara tillmötesgående!

Så de blir lila!

• Janqvist

fru eriksson: ja tror absolut förresten att dom färgerna går att kombinera, bara man hittar rätt nyanser! Lycka till! swee1: Härligt med cerise och rätt, låter jättefint! Vilken fin klänning du har, ja provade precis den, och var på vippen att köpa den när jag fick syn på en annan i butiken, som ja efter att ja provat absolut int kunde tänka mej att nån annan skulle ha, bara jag! De e så härligt när man hittar rätt!

• Janqvist

fru eriksson: på länken som swee skickade ovan hittar du massor med lila och vita buketter! ja fann massor med inspiration där! sen e de ju lätt att lägga till rosa om man vill de.. :)

• Janqvist

haha, känner igen mej! ja har en 2½åring å en 9 månaders som börjat gå just, suck å pust :D

Svar på tråden Hur väljer man? hjälp!!