Sara och Micke 2010 skrev 2010-08-16 22:48:09 följande:
Nääääääääää..... gör nu ingen höna av en fjäder! Att de var sena behöver inte betyda någonting. Hade de inte velat komma till Ert bröllop så hade de tackat nej. Och Ni vill ju bevisligen att de skall komma för annars hade Ni ju inte bjudit dem, eller hur! Jag har missat o.s.a på bröllop, men det var en ren förvirring av datum. Låt inte dem grusa Er stora dag! :D S
Förstår hur du menar, men det är ingen fjäder av en höna det här. Deras dotter (min kusin) som vetat om vår vigsel i 2 år bestämde sig väldigt hastigt för att gifta sig några månader före oss (bara för att göra det före oss) inte för det bekommer mig så mycket men sen lägger hon sin bröllopsresa ½ år efter sin egen vigsel över vår vigsel. Fine, dom kommer inte - Men föräldrarna till henne har fått både inbjudan, muntlig påminnelse och sms-påminnelse. Då gör jag väl inte en höna av en fjäder när jag säger att jag inte vill att dom kommer pga att dom missat anmälningsdatumet?
Till saken hör att de glömt bort bla min brors födelsedag osv flera gånger och det är min pappas enda bror vi pratar om. Känns lite som om dom valt.