I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Hej Daa och Ninnis!
*vinkar*
Hej Daa och Ninnis!
*vinkar*
Villemoa, usch vad jobbigt att ha så ont. Hoppas du får hjälp hos barnmorskan!
Hej Ingis!
Jag började jobba för två veckor sen, men jag jobbar ju halvtid just nu. Det är jätteskoj och det är rätt skönt (iallafall för mig) att jobba halvtid, så får man ju busa med prinsessan också!
Ella mår bara bra och hon har börjat gå. Tiden går så fort. Hon säger även titta, ha den, hej, mamma, pappa.
Det är underbart med sommarstugan. Men det kommer att bli mycket jobb att lägga på den framöver. Den är ju ändå ok just nu, men vi vill bygga ut och renovera. Allt är ju 40 år gammalt.
Vi flyttar till den nya lägenheten 1 oktober, så det börjar närma sig. Vi längtar så mycket!
Tråkigt att höra om din situation hemma. Hoppas ni kan prata och lösa allt. Kan ju vara riktigt nyttigt för din man att vara hemma och ta hand om Bella ett tag. När har ni tänkt skola in henne på dagis?
Åhh, stora blompojken! Det är helt sjukt hur fort tiden går!
Härligt att komma igång med sina rutiner igen, Ninnnis! Hoppas vovven gillar agility, men det gör han säkert!
Jag är också nyfiken på E-namnet, Heloise.
Åh, jobbigt att inte få sova. Håller med Blommis, kan inte maken sova i Bellas rum?
Sover hon mycket oroligt om nätterna?
Åh, Elise är ju jättefint! Tycker det är mysigt med alla E-flickor i tråden!
Ellie är också jättefint! Hur mår du nu Villemoa? Fortfarande lika ont?
Jobbigt med Moa på dagis. Jag undrar om jag klarar att lämna Ella om hon är så ledsen. Jag är nog inte stark nog...
Daa, är det mitt E-namn som du syftar på, så kör på!