• MSW

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Jag vill också tassa in från andra tråden och tala om att jag tänker på Panzer, Heloise och Lilla lilla Elise! Hoppas att allt går så bra det bara kan!

• MSW

Åh vad skönt att det är bra med lilla familjen! Hann bara läsa att det skulle komma rapport, så var väldigt nervös idag! Hoppas allt bara blir bättre och bättre med Elise och hennes lyckliga föräldrar!!

• MSW

*gråter över panzers fina text* Hoppas att allt fortsätter att vara så bra det går med er!

• MSW

Åh HeliPanzer: Vilken härlig liten Elise!! Hoppas att sakerna ni önskar går i uppfyllelse!

Ninnis: Jag håller tummarna för ett fortsatt plus! (Och säger stort GRATTIS, för jag tror säkert att det håller i sig!)

*tassar ut igen*

• MSW

FruSy: kollat ellos, laredoute, hm(de har kanske mer på nätet än i butiken) och liknande? Jag tror jag har en del länkar på datorn, men sitter inte där just nu, ska försöka kolla senare..

• MSW

Här kommer de länkar jag har.. Har dock inte beställt från något av dem.. Någon var länk samling också..

www.thinkgeek.com/tshirts-apparel/womens/bc2c

shop.textalk.se/se/shop.php

www.babyportalen.se/blogg/tag/mammaklader

nameit.bestsellershop.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay&storeId=12401&catalogId=10101&partNumber=5700343621492-DENIM

www.lovelymama.se/

www.babydesign.se/shop/default.aspx&productid=429975&lng=SWE

www.klaeder.nu/mammaklaeder.html

grona-grodan.se/

lotta.skriva.net/

www.4mom.se/

*vinkar till alla andra*

• MSW

*vinkar* pb: håller tummarna för att det är sådan molvärk som tyder på att det behöver växa och förbereda sig på att ha en inneboende i si så där nio månader!

• MSW

Om vi ändå pratar om smygläsare, så är jag rätt bra smygläsare av den här tråden.. Men håller mig till den andra! men finns lite här i bakgrunden och tänker på er..

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans