I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Alltså, jag kan inte göra alla smileys längre. När jag klickar på smileysymbolen så finns den sidan inte längre. Så irriterande!
Alltså, jag kan inte göra alla smileys längre. När jag klickar på smileysymbolen så finns den sidan inte längre. Så irriterande!
Det tål att tänkas på. Jag använder bälte och det hjälper mig på så sätt att det håller ihop/trycker ihop mitt bäcken när jag går och sitter vilket är väldigt skönt. Det det däremot inte hjälper mot är den här nerven som är i kläm (om det nu är en nerv förstås).
Måste kolla upp var närmsta ortopedtekniska avdelning finns och om man bara kan komma dit så där eller om man behöver en remiss.
Så där blir det för mig också ibland, tror snarare att det är FB det är fel på. Men jag vet inte helt säkert förstås.
Hade jag ingen aning om. Kommer inte ens ihåg hur man gör för hand.
Helt otroligt, jag får högt blodtryck!!!
Heja Pricken! Fru sy: visst är det härligt att få berätta att de ska få barnbarn Hoppas du mår bättre idag! Bädda ner dig i soffan och titta på meningslösa tv-program
Heloise: den förklaringen köper jag!
Ingis: jag städade imorse så jag gör inte många knop just nu. Tur att Moa kan leka själv!
Den här BT-flickan ska ha kräftskiva med hela grannskapet imorgon. Vi hoppas på att vi slipper regn eftersom vi ska duka långbord på gatan. Av 22 hushåll tror jag 18 kommer så det ska bli jättekul!
Heloise: om FK ska räkna ut din SGI på sex år tillbaka så lär det bli en bra nivå på din SGI. Ta en bild på din chef när du berättar att hon måste skriva upp månad för månad för sex år tillbaka i tiden....
BT-träff vore trevligt om det inte vore för att jag också bor alldeles för långt borta!
Ninnis: låter som ni kommer få en väldigt mysig helg! Men så gott det låter med vin, det är jag också sugen på!