I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Härliga lilla K!!
Härliga lilla K!!
Flamman: förstår att du inte orkar med här 100%. Svarta tankar och avgrundshål ain´t no sunshine in the park. Vi finns här närhelst du vill! Många kramar till dig
Heloise: fy fan vilken jävla jobbig sits din pappa försatt dig i men du gör helt rätt och Panzer är alldeles underbar som tar tag i det här! Skickar dig många kramar!
Fru sy: så härligt att allt såg bra ut på VUL! Ligg bara still du för det är precis vad kroppen säger åt dig att göra. Surfa in på cdon.com för där har de massor med tv-serier till bra priser som man kan få hemskickat på ett par dagar
Låter som att ni alla ska ha mysiga eftermiddagar! Min var bra fram tills för några minuter sen när min dotter sa out of the blue: "jag älskar bara pappa, inte du mamma". Nog för att hon alltid har varit och är pappas flicka men mitt hjärta bara blöder. Jag vet ju att hon inte menar det men ändå...*gråter ihjäl mig*
Blommis: tänkvärda ord. Dock tror jag inte det är princessåldern utan jag tror hon funderar mkt på det här med syskon. Vi har en liten funderare här hemma. Hon har sagt andra saker också som vi kan ta en annan gång. Att jag är hur stolt som helst över henne råder det inga tvivel om. Tror inte det finns nån som inte får ont i hjärtat när ens barn säger en sån sak, även om man vet att de inte menar det.
Heloise: det är min mans hjärta som klappar extra för Man U, jag är mer whatevööör
Måste ju berätta nåt roligt Moa sa idag, hon sitter vid bordet och leker med lera, "oj, det kom en pjutt ur Moas jumpestump" hon säger så roliga saker den ungen
Blommis: så roligt med trådbesök!
Flamman: gråt du bara! *skickar med massor med näsdukar och vadhelst annat du vill ha* Kram
Blomman: kramar till dig. Hoppas du får uppleva många fler såna stunder!
Heloise: hur är det med dig idag? Kram
Hvidis: härligt med nya gardiner! men fyy vad jobbigt att vakna en gång i timmen!
Jag har städat på övervåningen idag så nu har jag ONT! Att jag ska envisas med att städa när jag vet hur det blir sen. Men det är svårt att gå hemma och inte göra nåt...
Daa: inget på gång med vare sig sjukgymnastik eller akupunktur. De senaste dagarna har det inte gjort lika ont som tur är men så fort jag städar eller gör nåt sånt så gör det satans ont igen! Helt klart ska jag låta bli att städa.
Vi har ett rätt stort hus så nuförtiden delar jag upp städningen för inte orkar jag städa hela huset på en dag. Vi funderar starkt på att skaffa städerska. Många grannar har en och det är helt klart värt att betala 1200kr i månaden för 12 timmars städning/månad. Har bara inte kommit oss för att ringa än...
Just det, krya på dig Heloise!!
Aleta: jag har ju varit hemma sen i juni, sommarlov du vet, och nu är jag arbetslös och söker jobb. Inte någon har återkommit på de jobben jag sökt, konstigt va
Jag älskar att lata mig och göra roliga saker men, jag blir väldigt fort rastlös också. Så när jag inte kan dra mitt strå till stacken här hemma blir jag frustrerad.