Inlägg från: lanovia 08 |Visa alla inlägg
  • lanovia 08

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Jag måste också erkänna att jag tyckte och tänkte (även om jag inte utsatte personen i fråga för mina åsikter) mycket mer innan jag själv blev gravid och fick barn o därmed fick ett annat perspektiv i livet.

• lanovia 08

Nu kom maken och thaimaten hem. Dags att äta.

• lanovia 08

Heloise tycker du skall testa en piggelin.
    Nej men spark på urinblåsan är inte skönt, kan göra riktigt ont. Jag slapp sparkar på revben men fick istället ta desto mer på urinblåsan.

• lanovia 08

Villemoa hoppas Pyret vänder sig omedelbart bums. kan förstå att inget av alternativen lockar. men blir det kejsarsnitt så kommer det gå kanon.

• lanovia 08

Det är som ni säger trötthet är upphov till mycket bråk. Och vi har båda varit trötta sista tiden. Renovering, barn, 2 hundar och 2 föräldrar som springer runt oss. Klart att det sliter men snart så är det över och livet återgår till det normala.

när jag fyller 30 har vi pratat på att ha någon fest här hemma alternativt hyra lokal. Men igår kom maken med förslag att vi skulle gå ut o äta bara han och jag. Tror också det får bli så, lockar väldigt mycket mera än att dra igång planer på en fest nu, inbjudningskort, laga mat, oroa sig för att lämna bort Ellen en hel mat... nej vi tar nog lätta vägen ut. Tråkmånsar som vi är.

• lanovia 08

*vinkar till Blommis* hoppas du har en bra dag i Växjö

• lanovia 08

Tror inte jag skrivit det än! HURRA och grattis till körkortet Fru E.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans