• Soldemor

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Norrskensflamman skrev 2010-10-27 15:08:57 följande:
      Åh, vad glad jag blir!! Förutom fallet då, för det hade ju kunna gå riktigt illa !Så härligt att poletten trillat ner för maken och att du får känna dig uppskattad av honom Vad lär vi då oss av denna solskenshistoria Jo, att man borde ge sin karl på käften lite oftare. Helst så han får en rejäl blåtira och gärna blir ordentligt knockad och medvetslös ett litet tag... Ska prova om det funkar på min!Solde; ta till dig detta tips

Men han är ju skör och gammal...

• Soldemor

Hvidbrud skrev 2010-10-27 18:14:37 följande:
    "att oroa sig gör aldrig morgondagen lättare, det gör det bara tristare idag."

Den borde jag ha på insidan av glasögonen!

• Soldemor

en sådan här jäääääääääääääääääääääääääääättestor kram till bruttan!

och choklad! massor av choklad!

tänker mycket på dig och ber för dina blivande ägg!

• Soldemor

Fjällbruttan skrev 2010-10-28 12:23:02 följande:
      Fel ägg Men jag tror vi alla fattar att du menade Blomman

Ja, självklart! Fast du får också ta del av kramen!

• Soldemor

Fru E skrev 2010-10-29 11:05:10 följande:
    Lanovia-insåg det nu med Ninnis-ja när kan ni!!!Ska försöka att piska maken lite nu de här veckorna så att vi kommer framåt men ugn har jag så baka kan jag

Ja, och gott blir det!

• Soldemor

TinkerBelle skrev 2010-11-01 21:00:59 följande:
    Som jag har letat efter er alla "tanter" med ljus och lykta så här i höst mörkret...Kramar till er alla men allra mest nog till Norrskensflamman!

Hej Tinker! Long time no see!

• Soldemor

lanovia 08 skrev 2010-11-01 22:00:28 följande:
    Fast det är inte tanttråden du har hittat. Vi härbägar bara ett antal tanter i denna tråd.  

Tant-ockupation!

• Soldemor

Cantaton skrev 2010-11-02 11:28:43 följande:
    Surt!

Ja, jag hade skrivit en liten presentation och lite om kaoset igår när lägenheten skulle fotograferas, har tusen saker på jobbet just nu, fast vill helst hänga här!

• Soldemor

Ok, nytt försök:

Jag är en prästtant som en kort tid till bor lite utanför Lund, flyttar dit om två veckor, fick drömlägenheten och kunde bara inte tacka nej!

Innan jag började läsa teologi, arbetade jag i 20 år med sjukvård, administration och ekonomi, prästvigdes 2007 och är mycket förtjust i vigslar och dop. LIte därför som jag fastnade här.

Hemma har jag en något äldre make och tre katter, mina älskade snuttar. Åker gärna på utställning med dem. Tack vare stort stöd härifrån, kom den minsta loppan hem till mig för snart ett år sedan. Maken hade inte samma uppfattning om detta som jag, men nu är det han som går runt och bär på henne, pratar med gullig röst och kallar henne sin lilla prinsessa.

När jag inte arbetar håller jag gärna på med step, spinning, aerobic, jympa och styrketräning. Dessutom läser jag mycket och tycker mycket om kläder.

Lite om mig, så...

Igår var det dags att fotografera huset inför försäljningen, men fotografen var inte alls nöjd med vårt stylingförsök, dessutom var han rätt stressad. Så medan han fotograferade sprang jag och mäklaren runt med saker, för att rummen skulle bli så tomma som han ville ha dem. Har inte hittat allt ännu...
    Amaretto tyckte att det var jättespännande med fotograf, det vet han vad det är! Han poserade sött framför kameran så ofta han kunde, till fotografens irritation!
    Nu blir det visning den 21/11, så hoppas vi på snabb försäljning!

När jag packade igår kväll, så var det ungefär så, att jag packade ner lite i en låda, packade upp en katt, packade ner lite till, packade upp en annan katt. Det är spännande med lådor, men lite konstigt är det hemma nu.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans