• Fru E

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Tack för alla grattis

Vi är fånigt glada här hemma och lagom speedade på hormoner och adrenalin

Vet inte riktigt vad jag ska skriva egentligen........det märks ju ingenting! Så skriver det som nog alla andra gjort att det är otroligt svårt att tro på det!

Lovar att kommentera mer när jag fått tillbaka vettet

• Fru E

Säger grattis till lilla Elise en månad

Hur mår ni annars Heloise&Panzer

• Fru E

Lanovia- vi har sooooooool här

Ninnis-jaaaaaaaaa mammalediga!!!! Usch vågar knappt skriva det men vi har beslutat att vi faktiskt är på smällen och tar en dag i sänder!

• Fru E

PB-säg till svårmor att att hon kan laga så ni kan värma om det är så!

• Fru E

Blommis-hur går det med värmen i huset och lilla guldägget

Flamman-vilken guldarbetsgivare du har! Kan tänka mig att det är otroligt värdefullt för dig just nu. Önskar att det fanns något mer som jag kunder göra än skicka kramar . Tror läkarna att maken kommer att förändras av medicinen så att han blir mer uppmärksam på vad som sker i er familj?

Ninnis-nu kanske jag sticker ut hakan men vill du gå på Robbie så gör det du kan alltid pumpa ur så att någon kan finnas i närheten med hoan

Heloise-jag ställer mer än gärna upp men jag röker inte och får hoppa över fyllan men axlen finns alltid kvar! Kanske kan det vara skönt att prata av dig lite med Tinga i andra tråden som fick Piff&Puff alldeles för tidigt med

Fru Sy-härligt att du mår bättre nu

• Fru E

Flamman-håller tummarna för att du får det resultat som du vill på cbstickan

Blommis-jag känner SÅ igen dina tankar om att har nu de andra två eller en plussat så finns det inget kvar till mig själv. Under de här åren har jag tänkt de tankarna flera gånger och att det faktiskt är vår tur först, såklart är det inga tankar man alltid talar högt om men de finns hos en och är fullt normala . Det finns ingen pott med plus som ska delas ut utan det finns i överflöd så det räcker till dig med! Speciellt nu med guldägget som får turbo när det ligger inbäddat i dig.
    I onsdags hade jag helt gett upp om att lyckas och storbölade på toaletten innan vi skulle lägga oss och torsdagen var jag ganska nere. Fredag morgonen var en klar pina och jag gjorde alla morgonbestyr innan jag tog tag i att testa och ja ni vet hur det gick. Så skit i att leta symtom utan var här med oss i stället!

• Fru E

Flamman-grattis till såld bil och ett fett minus på stickan

Ninnis-maken har nog inte riktigt fattat det och inte jag heller, men han håller gärna handen på magen när vi ska sova och ser till att jag inte stressar eller dricker för mycket kaffe

Här hemma är det full aktivitet och vi har fått riktigt mycket gjort för att vara oss vi har ju satt en deadline att vi ska vara så gott som klara till den första advent då vi ska ha glöggparty så det är tajt schema. Men gör vi lite var kväll så tror jag att vi kan hinna det mesta

Har en envis huvudvärk som kommer och går som jag försöker mota bort med vatten men går sådär bra....

• Fru E

Ninnis-ja träning borde jag ta tag i med........är relativt otränad nu vilket jag inte trivs med. Men är van vid att gå på pass, core, spinning, step osv och det känns inte helt optimalt nu. Får i såfall hålla mig till styrketräning som inte är lika roligt, promenader och simning med andra gravida väninnan.
    På din lista över kroppssymtom kan jag lägga till gasig för urk vad det luktar (sorry ) inte optimalt att sitta i öppet landskap precis

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans