Inlägg från: ingenjörsbruden |Visa alla inlägg
  • ingenjörsbruden

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Aleta skrev 2010-10-06 10:08:01 följande:
    Fjällbruttan! Tack för bajsrapporten. (Jag var värre, fick mens efter tre månader trots helammande, hade ju ställt in mig på en lååång semester. )

Vilka semestrar! Min kom direkt en månad efter....suuuuuck!

• ingenjörsbruden

Bruttan: skit-kul ju!!! *garvar åt min egen fnösktorra humor* 
    Ja vad gillar du koppen?
    Jag tyckte att den var kass första gången jag provade....tyckte den skavde....men så kapade jag den lilla tappen som man kan dra i o så blev det perfekt......man måste träna lite på att få den till att sitta bra.

Flamman: Va härligt att höra att maken var lite trevligare o social på kvällen...han kanske tog till sig mer än vad det såg ut som....hoppas det!
    O den där chokladfabriken.....*dregel* berätta mer!!!

• ingenjörsbruden

Aleta skrev 2010-10-06 10:21:47 följande:
    Du ska då vara värst Ingis! Tack för kramen, ja, jag behöver nog den. 

Ja jag är väl alltid värst.....

Du får så många kramar du vill! *KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM*

• ingenjörsbruden

Nu måste jag lämna ett litet lager av kramar här till alla som vill ha...för nu måååååste jag börja jobba.....*gulp*

Massa pussar till er alla!

• ingenjörsbruden

Fru Bygg skrev 2010-10-06 10:51:29 följande:
    Ingis, vi trivs så jättebra i den nya lägenheten! Det är mkt just nu bara med all uppackning och födelsedagar. Min lilla prinsessa fyller ju ett år på lördag!

Jaaaa...stora tjejen!

• ingenjörsbruden

Soldemor skrev 2010-10-06 11:04:03 följande:
      Ja, det gör vi. Finns ju så många trevliga ställen runt omkring där!

ja det dröser lite av dem!

Soldemor skrev 2010-10-06 11:04:03 följande:
      Ja, det gör vi. Finns ju så många trevliga ställen runt omkring där!

ja det dröser lite av dem!

Fru E skrev 2010-10-06 11:27:13 följande:
    Ingis-jobbar du inne i staden L? Jag sitter där en dag i veckan eller så fram till nyår när de så snällt tvångsförflyttar oss till M mutter mutter Ninnis-jo och framför allt tunga nä nästa vecka ska ALLT vara klart så just nu är det lite kaotiskt att hålla reda på alla detaljer som jag ska få till

Ja men då får vi ju osså ta o luncha eller fika!!

• ingenjörsbruden

Soldemor skrev 2010-10-06 11:20:51 följande:
      Kommer ihåg när du planerade frieriet! Då började jag också hänga på bt!

Kommer du ihåg det?! Hihihi ja det var maaaaassa planer o fixelitrix o frågade alla mellan himmel o jord.....

• ingenjörsbruden

Fru E skrev 2010-10-06 11:47:40 följande:
    Soldemor-bor ni långt ifrån idag? Ingis-*klappar händerna*

*oboy oboy oboy klappar osså händerna o hoppar lite samtidigt*

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans