I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Hvidis: och vad ville tjejen ha sagt med det liksom! Det är ju inte så att ni kan säga åt lilla E att hon ska sluta vara det. Då får personalen va envisare då!
Hvidis: och vad ville tjejen ha sagt med det liksom! Det är ju inte så att ni kan säga åt lilla E att hon ska sluta vara det. Då får personalen va envisare då!
Har inte fått nåt i inboxen.
Kanske skulle läst klart innan jag skrev mitt meddelande om att jag inte fått nåt i inboxen. Nu har jag iaf tagit bort alla nya bilder och ändrat så att inloggade medlemmar kommer åt mina sidor. När BT får arslet ur och fixar så att man kan ha högre sekretess lägger jag upp nya bilder igen.
Prova att inboxa igen.
Klart jag ligger i soffan och käkar praliner Fast jag borde egentligen inte, var hos tandläkaren idag och jag har två små hål som måste lagas...men vad ska jag göra när en röst inom mig säger "ät choklad, ät choklad, ät choklad..."
Det låter ju bra förutom att jag inte alls gillar mörk choklad! Min man däremot älskar det.
Alla smörgåstårtor är favoriter men jag gillar räkor och rökt lax extra mycket
Tur att vi har Telia också och inte bara Canal Digital för annars hade det inte blivit roligt.
Med tanke på att maken är chokladälskare så har jag smakat rätt många sorters mörk choklad, fast jag kommer inte ihåg vad de heter, och jag gillar fortfarande inte mörk choklad. Sorry!
Aleta: var kan man köpa den där chokladen du pratar om? Tänkte att man ju kunde köpa lite till maken i julklapp.