I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Oj dfk! Vilken granne! En del är ju dessvärre så, man är lite snäll, erbjuder lillfingret och vips så har de tagit hela handen.
Skönt att de flyttar, hoppas ni får nya trevliga grannar.
Oj dfk! Vilken granne! En del är ju dessvärre så, man är lite snäll, erbjuder lillfingret och vips så har de tagit hela handen.
Skönt att de flyttar, hoppas ni får nya trevliga grannar.
Det är normalt att amma i 2-4 år. Så ser världen ut.
Att hävda att det är fel blir tokigt eftersom det är det biologiskt riktiga. Det är fakta.
Att man själv får äckelkänslor av normala företeelser som amning av äldre barn får man rannsaka sig själv för. Det kan vara kulturellt betingat t ex.
Nu på förmiddagen har jag diskuterat bl a flyktingpolitik med en kommunpolitiker från SD!
Slutsatsen var att han inte var speciellt insatt i ämnet utan bara kunde de där allmänna fraserna om att "våra egna ungdomar måste få jobb" och "vi kan inte ta emot alla" och "de lär sig inte svenska".
När jag började gå in på djupet så fanns det inte mer. Han är nog egentligen med i SD för att kunna driva en hjärtefråga som handlar om något helt både annorlunda och okontroversiellt.
Nu har FemCapen kommit, dags att läsa på och börja öva!
Big surprise för maken imorgon, jag tror jag ska hålla det hemligt tills imorgon kväll.
Hej Lanovia, och kramar! Hoppas att ni snart kan få ett normalt liv igen. Trötthet är en stor bov här hemma också om det blir bråk och gnäll!
Nu verkar ångvälten med amningsåsikterna ha blivit avstängd, det var väl inte en sekund för tidigt.
Somnade med flickorna i sängen och vaknade av ett knaprande ljud! En mus i garderoben! Det blir till att tömma den imorgon. Just nu får den härja fritt. Var är katten när man behöver honom?
FemCap-rapport. Den är nu ditsatt. Lite pillrigt, men jag tror att den sitter rätt.
De rekommenderar att man har annat skydd också i början tills man har lärt sig. Som med allt annat, övning ger färdighet!
Bra inlägg Blomman!
Lycka till hos veterinären Soldemor och hoppas att lägenheten är precis som ni vill ha den och till rätt pris.
Det kanske alla visste, men jag fick veta det först igår att man får en sådan flytning när det är ägglossningsdags.
Jag har alltid undrat lite vad det är för ett konstigt segt, äggviteliknande klet som kommer ibland. Nu vet jag att det är livmoderhalssekretet som ska hålla spermierna vid liv och att det är då man är fruktsam.
Är det inte underligt att vara över 40 år och inte veta mer om sin egen kropp?
Parkering i storstad...jo, nog har man letat parkeringsplats i sina dagar. Det var otroligt skönt när vi äntligen fick en egen plats. Spännande!