• Fru Bygg

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Ingis, du måste ta det lite lugnt. Jobbet finns kvar även dagen efter.
    Jag tror att det är lite olika vart i byggskedet man är och även var man jobbar i landet. Jag har liksom fullt upp, men det är viktigt att prioritera sin familj och sig själv först!

• Fru Bygg

Jag är på jobbet idag, men är så trött fortfarande. Är lite snurrig och känner mig allmänt svag.

När jag kom till jobbet imorse så var mailboxen full av mail och skrivbordet fullt av papper som skall fixas. Jaja, det är väl bara att sätta igång och köra för fullt tills klockan slår halv fem.

Jag ska på utflykt med en tjejkompis och ett par tjejer till imorgon och jag känner inte alls för det. Vet itne om jag orkar, men vet att det betyder så mkt för kompisen om jag är med. Jag har alltid så svårt att säga nej, vill ju inte göra ngn ledsen.

• Fru Bygg

Tack underbara för att du bryr dig så mkt! Ja, tyvärr så måste jag jobba idag. Ska försöka att ta det lite lugnt i all stress på jobbet.
    Kommer väl att stupa i soffan ikväll.

Ninnnis skrev 2010-10-29 07:48:47 följande:
    Fru Bygg, du måste vara rädd om dig! Måste du verkligen jobba? Vad händer om du inte kan? Kram!
  • Fru Bygg

Ninnnis skrev 2010-10-29 09:53:19 följande:
    Jag ska faktiskt på tjejmiddag ikväll också, med fd. universitetsvänner. Den här gången blir det på restaurang i stan. Resten av helgen ska jag göra så lite som möjligt. Bara mysa med maken & vovven ♥

Mysa med maken, vovven och det lilla underverket i magen din!

• Fru Bygg

Härligt att ha dig här Ingis, och dessutom den spralliga Ingis, Jippie!

• Fru Bygg

Förstår inte varför jag loggat in här, när jag har häcken full med saker att göra. jaja, lite skoj måste man ha emellanåt!

• Fru Bygg

Lanovia, du är ingen klantis!
    Hoppas det går bra med fotograferingen, men det kommer det säkert att göra. lilla E är ju så söt!

• Fru Bygg

Hur mår du nu Fru E? När är det testdag?

• Fru Bygg

Ninnis och Fru E; jag vet att jag borde avboka. Ska fundera på saken. Jag vill verkligen inte göra henne ledsen bara. Hon har inte så många kompisar och har tjatat på att jag ska med nu i 2 månader. Känns så hemskt att svika henne nu.

• Fru Bygg

Åh, Daa, vilken underbart fin mage du har! Gillar verkligen dina kläder också!
    Skönt att allt var bra med axel och fälga!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans