Inlägg från: lanovia 08 |Visa alla inlägg
  • lanovia 08

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Förövrigt är jag så less nu, skulle kunna lägga mig platt fall ner på golvet och bara skrika, om jag trodde att det hjälpte oss så att köket blev klart och hela huset återställt.
    Men det närmar sig nu... sedan skall ju allt bara städas...

• lanovia 08

Hvidis skönt att samtalet igår gick bra.

• lanovia 08

Nu skall jag gå och lägga mig och hoppas på att få sova till 6 imorgon.

Skickar kramar till alla som behöver. Tänker på er massor, även om jaginte syns här så mycket

• lanovia 08

Börjar med att skicka massa kramar, styrka och ork till Heloise med familj.

• lanovia 08

Jag orkar inte läsa allt ni har skrivit idag. Men det är alltså stora dagen för Ninnis imorgon?? Lycka till vännen!

Blommis tack för uppdateringen av dig och Fru E. *ser till att hålla tummarna för Fru E nu också* Men Fru E skall alltså få ägg insatt nästa vecka??
    Blommis att du skall göra ny IVF betyder nytt från början med ny ÄP och hela köret?
    (Känns som jag gått i min egen dimma för länge nu)

• lanovia 08

Förövrigt kan jag meddela att köket nu är klart!
    Vi fick någon superkick ikväll och har även städat bort byggdamm och fläckar i hela köket. Nu återstår att flytta in i det och städa hela detta dammtäckta hus. Men en sak i taget, nu sömn. Natti alla underbara.

• lanovia 08

Tiitar bara in snabbt innan hundpromenaden för att ge alla en kram. Hinner inte stanna och läsa.
    Men på denna sida hann jag se att Blommis behöver extra mycket kramar, så du får en hel massa utav mig. Skall försöka läsa sedan för att se vad som hänt hos er Blommis.

• lanovia 08

Idag är vi en trött familj, igen. igår natt fick vi en väl behövlig vila och sovmorgon. Inatt har lilltösan sovit hur oroligt som helst och vi har fått samsas om att ta hand om tjejen hela natten.

Igår var vi på ett sådant där intressant släktkalas igen som på vissa vis driver mig till vansinne. Varför kan inte folk tänka längre än näsan räcker när det gäller bebisar???? :-]

• lanovia 08

skulle det vara

Oj nu är familjen redo för att gå här så då måste jag nog lämna er igen.

• lanovia 08

Både Blommis och Bruttan verkar behöva riktigt mycket kramar så här kommer flygandes en hel mängd.
    Och det finns så det räcker till er andra också.
    Skickar några extra till Ninnis och Fru E också.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans