I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Idag har jag ONT!! Det strålar ända ut i benen min lilla sötis säger i bilen hem från affären : "du kan ligga i foffan å vila sen när vi kommer hem mamma. Så får du Moas gosedjur åsså."
Idag har jag ONT!! Det strålar ända ut i benen min lilla sötis säger i bilen hem från affären : "du kan ligga i foffan å vila sen när vi kommer hem mamma. Så får du Moas gosedjur åsså."
Vi kan ta varann i hand du och jag, kom foglossning så går vi...
Fru sy: tycker också det låter normalt. Det gick upp och ner för mig också. Hur har första veckan på jobbet varit?
Aleta: mitt hjärta gråter! Många, många kramar
Jag jobbar inte heller i de lägre åldrarna men jag tycker det är helt vansinnigt att hon bromsas! Man måste ju se till varje individ och anpassa på individuell nivå. Låter som lärarna inte riktigt har den kunskapen och inte vågar. Prata med lärarna, funkar inte det så prata med rektor. Skulle inte det funka så ring Skolverket. Ungen kommer dö av tristess om hon inte får några utmaningar!
Blommis: jobbigt med dålig kommunikation och att alltid vara den som tar initiativ till det. Klart att det blir ensamt. Kram!
Daa: fälgar att ha ont i fälgarna är inge kul! Hoppas du slipper eländet!
Idag har vi varit på kalas, mannens lillasyster fyller år så då har vi träffat hela tjocka släkten! Att sitta i bilen i sammanlagt tre timmar var verkligen ingen hit! Sen har man ju heller inte haft möjlighet till riktig vila så nu sitter jag i soffan och vill fullständigt slita ur området kring ländryggen/svanskotan!! Känns som om jag har nån nerv i kläm och det strålar ända ut i höger ben. Ska träffa bm på torsdag och ska ta upp möjligheten om att få ett par kryckor. Vissa dagar kan jag inte stödja på höger ben utan får halta fram.
*vinkar* inte alla men några
Heloise: vad härligt att ni hade en bra helg!! Jag undrar om jag inte har en ichias nerv i kläm eller vad man ska kalla det. Har haltat runt hela dagen. Med Moa tedde sig foglossningen på ett helt annat sätt, mest i höfter och ljumskar då. Man blir inte klok på det här alltså..