I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Spännande med RUL imorgon, Daa! Det kommer gå alldeles utmärkt!
Spännande med RUL imorgon, Daa! Det kommer gå alldeles utmärkt!
Jag kommer också in på Daa's sida, men inte på Villemoas. Konstigt!
Åh, Daa! Så underbart med två busiga barn i magen! Jag är så glad att allt såg bra ut, men det visste vi ju!
Hvivis, härligt med första tanden. Hur går det med inskolningen på dagis?
Ingis, låter som en härlig kväll igår! Kanske ska berätta det för min make, så får vi se vad som händer nu tors-fredag då det är min tur att jobba.
Heloise, vad glad jag blir! Underbart att systemet fungerar någon gång och DU ska verkligen ha havandeskapspenning! Härligt! Se nu till att ta det lugnt fram tills dess också!!
Fru Sy, känner också igen alla symptom som du känner. Så allt är säkert som det ska. Vi finns här alla för dig, men försök att koppla av lite. Det ska gå bra allt och passa på att njut av att vara gravid istället för att oroa dig. Det är lättare sagt än gjort, men ändå!
Hoppas du inte tar illa upp, svårt att förklara vad man menar i ord ibland.
En sak som är positiv i alla höststormar är ju att det är full fart här i tråden igen! Nu har första gångens mammor snart börjat jobba igen och i höst ska vi ha många plus i denna tråden!
Det är synd för jag vågar inte riktigt surfa här på jobb, så jag får vara mest aktiv i början på veckorna då jag har lite tid medan Ella sover tupplurar.
Nu ska jag se om jag kan ta tag i lite fotoarbete. Vi har inte framkallat ett enda kort sedan mer än ett år tillbaka. Det måste det bli ändring på! *kastar mig in i mappen foto på datorn* Efterlys mig om jag inte kommer tillbaka från alla miljarder kort!
Smart! Läsa kan man ju alltid och sen har man ju lunchen! Så får det bli! Har ju inte så mycket att göra på jobb ännu, så tid för att läsa finns ju!
Jag loggar in snabbt på arbetstid för att kolla hur det är med fru Sy. Hoppas att ditt illamående blir bättre, det är inte skoj! Jobbigt att maken är bortrest, men du har ju oss alla att prata med! *skickar stora kramar*