Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Fy vad snälla ni är. *sniff*

Säga till gubbar kan jag Byggan, bara det att de brukar lyssna så förbannat dåligt de tjockskalliga tjurhuvudena! Och då får man ta i så man blånar.

• passionsblomman

Fru Bygg skrev 2010-09-17 11:15:09 följande:
    Lyssna, ja det kan de verkligen inte!! Är fortfarande så arg så det ryker ur öronen. Synd sen också att man har en chef på plats som inte kan leda utan sitter och bara är tyst. Det är ju underbart att jag ska behöva prata hela tiden och säga hur vi ska göra istället för chefen!

Jag hör att det nog är tur att det är du som är på ditt jobb och inte jag just nu. För jag hade blivit så högljudd. Och mångordig. Och ful-ordig.

• passionsblomman

Eller så kommer du hit, så har jag kurs med dig. Det kan kallas kompetensutveckling och så betalar ditt företag först mig som konsult, och sedan dig med traktamente och allt. Så går vi ut och äter och drar i oss dyra drinkar. Är det inte det de gör på sina resor och kurser, sån´t där folk som svischar omkring på viktiga saker?

• passionsblomman

Nu ska jag ta mig samman och gå ut med mina MBT-skor på fötterna och ta en liten promenad. Kanske blir jag lite mindre ilsken då.

• passionsblomman

Fru Bygg skrev 2010-09-17 11:41:02 följande:
    Då tycker jag att vi bokar in en lååååånnnnggg kurs. Det tar ju säkert flera veckor att "lära" mig säga ifrån. Kan bli mycket god mat, drinkar mm under den tiden!

Taget!

• passionsblomman

Väggplåtar

Titta vad jag ropat in NU då!
    Väggplåtar i mässing med två ljushållare på varje.

(I andra tråden trodde en tjeje att det var örhängen, så det är bäst jag förklarar mig. )

Nu har jag inte råd att ropa på något mer.

-Kan inte den där Postkodmiljonären ringa snart?

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans