I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Heloise skickar massa kramar och styrka.
Är ni kvar i Uppsala? Var starka, för varje dag som går kommer ni en dag närmare den dag ni får ta hem er dotter.
Heloise skickar massa kramar och styrka.
Är ni kvar i Uppsala? Var starka, för varje dag som går kommer ni en dag närmare den dag ni får ta hem er dotter.
Skönt att höra att det inte är jag som överreagerar när det gäller folk som stoppar saker i munnen på stumpan.
Skriver under med den starkaste och mest lysande bläcken!
Vad bra att maken tar hand om dig. Att skaffa barn tillsammans med något är att uppleva någon fint tillsammans. Två personer som älskar varandra får ju ge varandra den bästa gåvan man kan ge.
Och nu gick jag händelserna lite i förväg bara för att jag hoppas så mycket på att det skall bli ett plus. sorry
Ja pucko kan man säga. Har börjat inse att man får ta mycket från omgivningen som förälder. Åsikter och klavertramp från höger och vänster.
Vi njuter för fullt av köket. Särskilt som det är det enda rummet som går att vara i nu utan att köra hinderbana.
Fru sy den där jäveln som påverkar humöret är hemsk och vidrig. Tyvärr vet jag inte vad man skall göra för att slippa undan den.
Kanske får du stanna upp, blunda försöka tänka på hur mycket du älskar din make. Och sedan agera, förhoppningsvis har de värsta tankarna försvunnit.
Bruttan, underbart att poletten trillade ner till slut. Nej det är verkligen inte konstigt att han mår dåligt.
Skickar en kram så att du orkar igenom hela processen.