I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Ingis: skagensmörgåstårta mmmm *dregglar* hoppas det löser sig för systern, nu när hon har varit så stark och kommit så långt så ska väl inte fjuttiga 1500kr behöva stå ivägen?
Lanovia: hemskt att vara utan kök, men tänk sen... när ni kan njuta av att ha ett underbart nytt kök, då blir det värt allt. Att skåpluckorna sitter fast, att de är stängda när man sängt dem att inte kylen läcker vatten att... oj sorry det var mitt kök inte ditt jag syftade på Ja som är kockutb, och har jobbat med det ett par år, längtar mig sanslöst förtvivlad efter stålbänkar, stora hushållsmaskiner gigantiska kylar, ugnar, dregglar bara jag tänker på rader av stekpannor, grytor och knivar. Skärbrädor stora som attan och tunga. Men eftersom smurfhuset har et kök stort som tja det i en husvagn så lär jag få nöja mig med att laga mat i Barbies kök, typ...
Daa: hur mår du idag? Är det fart på Axel och Fälga?
Fk har varit så snälla att de har räknat min SGI på juni resp Julis lön det här året, och på så sätt höjt min sgi med ca 200kr om dagen. De har fått alla uppgifter 6 år tillbaka men valt dessa två månader för att jag ska få så bra osm möjligt! Just nu älskar jag FK!