• Daa

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Japp.

Soldemor skrev 2010-10-04 12:39:41 följande:
    OK, vi som är religiösa börjar be nu!

Många kramar till Heloise, Panzer och Jullan.

• Daa

HELT overkligt!

Ååh, måtte allt gå bra...

(hittar inget typsnitt och ingen smilie som gör rättvisa åt hur mycket det ligger bakom detta "måtte")

*torkar en tår*

Villemoa skrev 2010-10-04 18:28:36 följande:
    Jag har fått sms från Heloise:"Vi har träffat neopersonal, kirurger, läkare u name it".Detta är helt overkligt! Jullan skulle ju komma EFTER mitt pyre, inte innan!
  • Daa

Ninnis: vi bestämmer att det är ett tecken!

Flamman: många kramar till dig. Förstår att det är svårt att höra sin dotter säga sådana saker. Men du har fått kloka ord här. Ska hålla tummarna imorgon.

Underbara lilla K.

• Daa

Välkommen, Elise! Kämpa på, väx och bli stark och pigg. Många kramar och tankar till hela familjen.

• Daa

Precis. *väntar, hoppas, bävar, ber*

Fjällbruttan skrev 2010-10-05 10:55:04 följande:
      Jag går runt med telefonen, vågar inte släppa den...Samtidigt förstår jag om de inte orkar just nu, tänk vilka dygn de har haft och är de vakna vakar de nog hos lilla fina Elise...Men ont i magen av oro har nog vi alla... vill ju så gärna höra att det går bra för Jullan!

• Daa

Oj, Lanovia! *kramar om* Hoppas att ni får någon rätsida på det hela.
    Förresten, skönt att läsa att det känns bättre kring amningen.

Flamman: lycka till idag.
    Du gör det rätta i ditt föräldraskap och jag instämmer med dem som säger att du är en fantastisk mamma, fru och vän. Skönt att du fått många kloka ord till hjälp.

Ninnis: så nu börjar det dra ihop sig på allvar?

Ja, det är fint att se hur många som bryr sig.

• Daa

Flamman: tråkigt att det inte gick bra. Jag hoppas att det kan vända och bli givande och konstruktivt. *styrkekramar*

Solde: grattis till lägenheten! Så roligt att ni fick den!

Ninnis: en massa peppkramar inför allt.

Blommis: åh, så det är dags för den tunga, blöta filten nu... *kramar om*

Villemoa: jag läste "Ninnis", men nu ser jag ju att det faktiskt står "Nenne".

Disträa verkar vi vara allihop, i väntan på nyheter, i funderingar på hur de har det, Heloisefamiljen... *skickar varma tankar och kramar till dem*

Nu är för första gången ett första förstautkast till mitt klagobrev till FK ihopknåpat. Min fråga är: skulle någon som är bevandrad i försäkringskassiska och lite av en språkpolis kunna tänka sig läsa igenom och komma med synpunkter? För jag förstår mig uppenbarligen inte på FK. Om du känner dig villig och manad kan du kanske inboxa mig din mailadress. *lägger huvudet på sned och försöker se söt ut*

• Daa

Tack, Blommis, för rapporten. Måste torka tårarna, jag också. Grattis, Heloise och Panzer, till den mest perfekta, vackra och underbara lilla dotter! Så glad att det har gått bra.

• Daa

Åh! Kramkalas och bajs- och mensrapporter! Och så en massa paprikor på det.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans