I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
kanonbra förslag Heloise!!! Då skulle jag inte tveka längre ang Centerpartiet
kanonbra förslag Heloise!!! Då skulle jag inte tveka längre ang Centerpartiet
Fast C har ju också en del knäppa förslag... och det ändras ju inte i ett trollslag för att man byter partiledare. Suck. Varför finns det inget parti som tycker precis som JAG tycker?!
Nu ska jag jobba.
*vinkar till Villemoa* Du ligger väl lugnt på divanen nu och käkar praliner, med magen i vädret?! Visst då?!
Kram Aleta!
Nu har jag gjort några partitester igen, bla DN.s.
Var rädd att det skulle visa Piratpartiet och SVerigedemokraterna igen, men nu är jag visst Kristdemokrat. *kliar mig i huvudet* Kanske är det Hägglund-effekten?
Nej jag röstar inte på Piratpartiet!
Men jag har fått svaret att jag ligger närmast Piratpartiet och Sd när jag gjort några test. Förmodligen för att jag är så hoppig i mina åsikter, ibland är de vänster ibland är de höger, ibland i mitten, så det har inte gått att placera mig i något parti. Så då har jag väl hamnat där då :-/
Men DN:s test kändes mer seriöst, där kunde man gå in och se sedan hur långt ifrån man låg olika partier i sin åsikt.
Det var där jag blev Kristdemokrat.
Ja, ja, jag får väl följa med här i slutspurten av valrörelsen och försöka bedöma vilka frågor som känns absolut viktigast för mig.
Duktiga lilla Busan
Min favoritsmörgåstårta är med räkor och lax (oftast är den ju gravad, men jag tycker bättre om rökt) och ägg.
men jag gjorde själv en gång med rökt renkött, purjolök och nåt mer. Det var superduper gott! *dreglar*
DET receptet måste jag leta fram igen!
Och jag väljer alla sorters smörgåstårta OCH ljus och mörk choklad alla dar i veckan *sneglar ned på det där lösa, vita dallret som smyger ut ovanför byxlinningen i glipan mellan jeansen och trikåtröjan*