Inlägg från: Norrskensflamman |Visa alla inlägg
  • Norrskensflamman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Heloise skrev 2010-09-07 12:39:45 följande:
    Jag håller med om att det finns förslag ifrån Mp som jag sätter i "tokig i huvudet" kategorin. För att vara helt ärlig, majoriteten av Mp's förslag är ganska tokiga, det är synd att hon är språkrör för Mp Kan de inte byta ideologier lite sådär som det faller sig ex, Wetterstrand kan väl bli centerpartist, jag gillar iofs Maud men tänk dig Wetterstrand för centern, då blev det åka av  

kanonbra förslag Heloise!!! Då skulle jag inte tveka längre ang Centerpartiet

• Norrskensflamman

Fast C har ju också en del knäppa förslag... och det ändras ju inte i ett trollslag för att man byter partiledare. Suck. Varför finns det inget parti som tycker precis som JAG tycker?!

• Norrskensflamman

Kram Aleta!

Nu har jag gjort några partitester igen, bla DN.s.
    Var rädd att det skulle visa Piratpartiet och SVerigedemokraterna igen, men nu är jag visst Kristdemokrat. *kliar mig i huvudet* Kanske är det Hägglund-effekten?

• Norrskensflamman

Nej jag röstar inte på Piratpartiet!
    Men jag har fått svaret att jag ligger närmast Piratpartiet och Sd när jag gjort några test. Förmodligen för att jag är så hoppig i mina åsikter, ibland är de vänster ibland är de höger, ibland i mitten, så det har inte gått att placera mig i något parti. Så då har jag väl hamnat där då :-/
    Men DN:s test kändes mer seriöst, där kunde man gå in och se sedan hur långt ifrån man låg olika partier i sin åsikt.
    Det var där jag blev Kristdemokrat.

• Norrskensflamman

Ja, ja, jag får väl följa med här i slutspurten av valrörelsen och försöka bedöma vilka frågor som känns absolut viktigast för mig.

• Norrskensflamman

Duktiga lilla Busan

Min favoritsmörgåstårta är med räkor och lax (oftast är den ju gravad, men jag tycker bättre om rökt) och ägg.

men jag gjorde själv en gång med rökt renkött, purjolök och nåt mer. Det var superduper gott! *dreglar*

• Norrskensflamman

Och jag väljer alla sorters smörgåstårta OCH ljus och mörk choklad alla dar i veckan *sneglar ned på det där lösa, vita dallret som smyger ut ovanför byxlinningen i glipan mellan jeansen och trikåtröjan*

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans