Inlägg från: ingenjörsbruden |Visa alla inlägg
  • ingenjörsbruden

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Fru E skrev 2010-10-08 11:32:07 följande:
    de kan vara lite svåra att rulla med hela tomatskivor och sparris ev

Blir nog rätt slabbiga o kanske spretiga med sparrisen som sticker ut här o där....gles igelkottsbulle!

Solde: lördag vid 18-19 tiden skulle jag gissa på!

Daa: Va skönt att chefen strök under så att FK INTE kan missa det denna gången! Får jag komma o titta när FK kommer på studiebesök?!

• ingenjörsbruden

Panzer o Heloise:Men va f---------n! PIPRENSARE????!??!!! Nä ro hit med en redig längd taggtråd så LOVAR JAG att hålla på lika länge som piprsen-piskarna gör!!!
    Blir så himla förbannad...klart som korvspad att ni ska vara hos er lilla fighter o SPECIELLT babyblues-dagen! Mina innerligaste kramar o lyftande händer i trappor till kära Helosie! *KRAMAR JÄTTEFÖRSIKTIGT men lääääääääänge*

• ingenjörsbruden

Daa skrev 2010-10-09 11:31:57 följande:
    Så bra! Nu ska min maghållare, makens tröja och jag gå på en liten promenad.  

Glöm inte kläder på nederdelen....det kan bli så himlarns dragit annars....

• ingenjörsbruden

Lilla fröken Bygg: *va e det för dag idag...trala...vad är det för dag idag...trlalaaallaa* Jättekramiga grattisönskningar från oss!!! Hoppas ni får en underbar dag med mkt lek, mys o god tårta! *kraaaaam*

• ingenjörsbruden

Fjällbruttan skrev 2010-10-09 12:04:04 följande:
    Hej alla fantastiska människor!Jag är.... helt slut, totalt tom och jätteledsen idag, en skitdag med andra ord!Men jag är så lyckligt lottad att jag kan titta in här och bli uppmuntrad, även om en del saker gör mig förbaskad eller rent av arg, men det är bara att konstatera:Ni underbara människor är mina lyckopiller!! Det är sån tur att ni finns!Först har jag en hälsning från M till Ingis "Tack snälla du för att du gav mig och mamma kul bilder, de hjälpte mig genom dagen igår, när kärringen blängde på mig morrade jag tyst för mig själv "Och sen frågade M mig om Ingis inte var riktigt klok ibland Näpp, sa jag, det är ingen i tråden!Men så bra mamma, då passar du där!Mina barn förgyller minst sagt tillvaron för mig!Mötet igår...Ja herregud, inte fan skulle jag vilja vara chef där inte!Skönt nog gjorde kärrningen bort sig flera ggr, min sekundant fick fram en hel del som jag inte fixade att formuelera, tom fackrepresentanten sa åt henne och kontentan av ett fruktansvärt jobbigt möte (där kärringen satt och skrek åt mig med munnen full av bulle... värdigt va ) var att FÖRÄNDRING SKA SKE!!! och att hon kommer att ha ögonen på sig. Mötet varade i en timme och 40 minuter!!!En hel del lämnade jag därhän, kärringen skrek bara och nekade till allt, men rektorn vet vad det gäller och nu är det faktiskt hennes bekymmer, inte mitt så länge barnen har det bra. M ska följas upp en gång i veckan och även få gå och prata med vår skolsköterska om hon vill.

Hahahahaa
    Va härligt att vara till nytta!
    O inte klok ibland...hahaha nä det är jag def inte! Tur kanske att jag inte är så himla utåtagerande o genomför alla knäppa idéer jag får.....hade nog haft egen ingång till dårhuset!

Käraste lilla M: Du kan tro att jag satt o morrade o gnagde massor på tanten när ni satt i möte.....bara så du vet! *kraaaaaamar länge o viftar på rumpan glatt* Du är en supertuff o jättemodig tjej som berättat för din mamma om din knäppa lärare! För så som hon gör....så ska man INTE göra...men det vet du redan för du har en så underbar, klok o duktig mamma!

• ingenjörsbruden

Hvidis: nääää vad är det du säger!! Förstår verkligen att du blir nervös, rädd o arg! Otroligt att en sådan människa får lov att jobba med barn! *blir rädd*  Mina allra innerligaste o varmaste kramar!
    Du behöver ingen "Bruttan" i dig....du har "Hvidis" i dig o Batman vid din sida....ni grejar allt det vet jag!

*KRAMAR JÄTTEHÅRT O JÄTTELÄNGE*

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans