• Ninnnis

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Skönt att vara ledig imorgon, Ingis! Tänk att lillbusan redan är ett år! *hjärtar*

Jag ska också vara ledig imorgon. Bästaste väninnans sambo har hus i Smögen, så vi kör dit ikväll och ska tillbringa helgen där tillsammans med dem. Vovven ska få inviga sin fina flytväst när vi åker båt

• Ninnnis

Mäh! Jag glömde ju det viktigaste:

Hipp hipp hurra för finaste Daa!

HURRA HURRA HURRAAAAAAAAAAA!

• Ninnnis

Fru Bygg, jag förstår att din make uppskattade den vardagslyxen  Vilken bra fru han har!

• Ninnnis

Norrskensflamman skrev 2010-09-09 09:16:19 följande:

Ninnis: Äta från en bunke i bilen Det är mina takter det. Det är tydligen samma lika att vara småbarnsförälder med ungar som ska på aktiviteter som att ha vovve som ska på aktiviteter.

Fast egentligen var det bara jag som sov lite för länge...

• Ninnnis

Fru Bygg skrev 2010-09-09 09:43:06 följande:
    Ninnis, du ska snart vara gravid! Sen hoppas vi att du mår bra så du slipper vara ledig också!

• Ninnnis

ingenjörsbruden skrev 2010-09-09 11:15:38 följande:
    Ninnis: Glömde kommentera innan....va mysigt med långhelg i smögen m kompisar o vovvisen i flytväst! Hoppas ni får kanonväder!Fnissade över synen i min skalle när du kör bil, äter ur plastbunken o rattar med knäna o klappar på vovven i capen samtidigt! Märks det att jag är övertygad om att du kan o klarar ALLT?!

Jag undrar om du inte har lite för höga tankar om mig

Tyvärr verkar det inte bli speciellt fint väder, men det gör inte så mycket. Vi är ganska vana vid att vara ute i ur och skur. Bara att få umgås alla fyra (fem med vovven ) ska bli så mysigt! Och de har precis installerat en kamin

• Ninnnis

Heloise, vad mysigt med besök av dina "systrar". Lycka till hos BM! Och Villemoa också!

Flamman, jag såg inte debatten men det låter idiotiskt!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans