• Hvidbrud

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Blommis blommis blommis: kom hit så jag får rå om dig lite! Finaste finaste du! Kramar om hårt och länge och en näsduk. Det är inte kul att vara där mitt i hormonkaoset där känslorna övetskyggar allt. Det går över det går över det går över. Men det hjälper ju inte ett dugg just nu. Kramar om och sträcker ut en hand, finaste blommis, ni ska nog komma igenom dethär. Kram kram kram

• Hvidbrud

För att han är testosteronstinn och vi är östrogenstinna? Är det ett fullvärdigt svar? Nä... Tänkte väl det. Så lätt är det nog inte... Kram till dig igen igen. du är världens finaste, bara så att du vet det!

• Hvidbrud

Ninnis: såg precis ditt SMS. Kedjan måste ha knäckt på Posten (visst tog det lite lång tid också..?) men du, på med en en annan kedja och upp runt halsen! Den ska du ha på nu! Kunde kliniken inte vänta med att berätta om eskimåerna till på måndag?? Eller nått. Jag tror fortfarande på lilla ägget och att det trivs bra i din mage. Och du, så här nära har ni aldrig varit! Kramar om till armarna är lama...

• Hvidbrud

Många varma kramar till helielipanzer. ًًFinner inga ord... Kramar om och sträcker fram en hand

• Hvidbrud

Heja fjällhubben! Och heja syster Bengt (var det Bengt...? Kliar mig i huvudet och skyller på gravidhjärnan...)

• Hvidbrud

Ska på inskrivningssamtal på måndag d25e. Blodprovet samma vecka och nupp den 3 nov... SEN ska det berättas för familj och jobb! Fyra på jobbet som är gravida nu och kanske en till.... En av thai tjejerna (43) trode att hon hade kommit i klimakteriet och mådde inte alls bra och var hos läkaren och allt. Inget fel på henne. Sen tog hon ett gravtest och var graviiiid!! Damen har försökt få barn i hela sitt liv och hade givit upp! Åh, jag blir helt tårögd bara jag tänker på det! Hon är nog lika långt gången som mig och den andra thaitjejen... Stackars brorsan som ska hitta ny personal i ett naffs... Jag ser så jäkla gravid ut. MGen är så stoooooor! Det måste vara tarmarna som svullnar... Magmusklerna har redan separerat sig ca fem cm och nu börjar ischiasnärven och fogarna att spöka... Bara 28 veckor kvar! Nä, nu kollapsar jag! A mañana!

• Hvidbrud

Vet ni vaaaad? Jag tror jag kände någon flaxa till i magen idag! Det är väldigt tidigt men det var en välkänd känsla! *hjärtar*

• Hvidbrud

Villemoa: tror du i te att du kan få ha liten hoss dig om allt är bra om du verkligen poiterar hur viktigt det är för dig? Jag fick e efter att de sytt ihop mig, vägt,mätt och k-vitaminat henne, så fort vi kom ut från operationsstugan. På uppvaket var hon vid mitt bröst direkt! Min man var vid min sida hela tiden och när jag skulle upp för att se att jag kunde kissa, passade han henne. Han var också den som höll henne precis när hon kom ut och fick ligga under hans tshirt. Jätte fint och den bästa födseln jag någonsin upplevt . Men du, pröva rebozo vändning först!

• Hvidbrud

Ja, det låter härligt flamman! Det är ju så befriande att sjunga uuut! Jag sjunger svenska folkvisor i moll för disken!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans