Blomman: hade jag varit hemma så hade jag backa up men jag backar lite härifrån, eftersom Aleta och du argumenterat s¨bra i den andra tråden.
Beklämmande att folk har sådan snäv sny på ammning, man ska ämma så länge det känns bra för mamma och barn, och kan man inte amma så är det lika bra, mammor och pappor vet vad som rä bra för sina barn och vad som fungerar i just den familjen, Själv är jag jätterädd för att inte kunna amma och ser framemot att amma, och inte för att gå ner i i vikt utan för att jag vill amma.
Bruttan: Håller med Aleta, hoppas Jullan kommer bli så trygg med oss att hon kan fråga om allt.
Aleta: du är så vis att jag är säker på att din flickor kommer att vända sig till dig och herr Aleta när det gäller allt.
Villemoa: krama Daa, huliganerna, Andbeyond och minibeyond.
Vi har varit hos Panzers syrra, pratat om familjer och det slår mig vilket otroligt ansvar vi kommer att ha, alltså jag har förstått det innan men kanske itne fullt ut( det hinner nog blomma ännu mer). Vi pratade om hur viktigt det är att tänka över sitt agerande, vilket är "inlärt" från uppväxten etc. Jag vill inte upprepa min mamma och pappas misstag utan vill göra min egna( eller helst inte men fattar att jag kommer att göra mkt fel).
Nu ska vi sussa lite,
Ang snuskflytningar: har itne ringt för jag har tid hos BM imorgon kan lika gärna ta det med henne som att sitta i kö i evigheter.
Sov sött, och Blomman får en extra kram för trådtjafs!